Tuesday, May 21, 2019

'Dr Maszlee bodoh'. Kata EXCO S'gor DAP. AP PAS Bela..



PAS pertahan menteri ‘diserang’ pemimpin DAP
KOTA BHARU: Pendirian tegas Menteri Pendidikan Dr Maszlee Malik mempertahankan kuota kemasukan program matrikulasi disokong anggota parlimen PAS.
Anggota Parlimen Pengkalan Chepa Ustaz Ahmad Marzuk Shaary berkata, sekalipun dikritik segelintir pihak namun Dr Maszlee tetap dengan pendiriannya.
“Tindakan ini amat kita puji dan sokong, malah sebelum ini pun saya mengeluarkan kenyataan program matrikulasi wajib diteruskan,” ujarnya di sini.

Baru-baru ini pemimpin DAP dilapor mempertikaikan pendirian Dr Maszlee mempertahankan sistem kemasukan ke program matrikulasi.
Anggota Exco Selangor Dato’ Teng Chang Khim menyifatkan Dr Maszlee bodoh, manakala Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang Dr P Ramasamy pula menganggap menteri pendidikan terbabit tiada beza dengan pemimpin Umno. - HARAKAHDAILY 20/5/2019

4 comments:

Anonymous said...

Sehubungan itu, Pemuda Berjasa menyeru pimpinan Bersatu untuk melakukan muhasabah dan menilai kembali pakatan bersama DAP.

“Tindakan terbaik untuk kalian adalah dengan meninggalkan PH yang ternyata jelas dipergunakan oleh DAP untuk meraih sokongan rakyat majoriti di Malaysia iaitu orang Melayu dan Bumiputera, semata-mata demi mencapai kemenangan dalam PRU14. Kini mereka sudah jadi kaduk naik junjung, kalian pula ibarat habis madu sepah dibuang.

Anonymous said...

Parti kafir harbi DA-Pig adalah parti pelampau perkauman yang memperalatkan pengkhianat bangsa dan agama untuk memecah-belahkan dan melemahkan kaum Melayu supaya DA-Pig boleh berkuasa.

Anonymous said...

Dap mintak dr mazlee letak jawatan? Buat petisyen? Banyak cantik muka depa. Lge tu yg patut letak jawatan. Apa dap ingat semua menteri tu pak turut macam ternakan pan ka?

Tahniah dr maszlee. Jangan tunduk pada dap. Pertahankan hak kita. You will earn respect from us. Selagi tun ada sebagai pm jangan risau pada desakan2 mengarut puak2 tak sedar diri tu. They can do nothing. Nak buat undi tak percaya pada pm? Sorry it wont happen without partly support from pembangkang.

Anonymous said...

Dr mazlee jadi menteri untuk berkhidmat pada negara. Jangan jadi spt pan jadi menteri untuk berkhidmat pada dap. Syukur juga ada bersatu dalam ph. Kalau tidak habis punah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails