Friday, March 22, 2019

Mana K'tan Pengidap HIV Tinggi? Persepsi Murahan DAP, Lihat Senarai Ini..


Imej yang berkaitan
HIV: Kenyataan DAP bermesej politik.

KOTA BHARU: Sebelum ini seorang pemimpin Parti Amanah Negara (PAN) mencadang diperkenalkan tanaman ganja kesihatan bagi tujuan perubatan.
Naib Presiden parti itu Senator Dato’ Husam Musa dilapor berkata, tanaman ganja secara terkawal bakal diperkenal di Kanada, Jerman dan beberapa negeri di Amerika.
Dan semalam pula Adun Pakatan Harapan Harapan (PH) Jeram, Mohd Shaid Rosli dilapor berkata Selangor berpotensi menjadi pengeluar terbesar ganja di seluruh dunia.
Adun Bersatu itu memohon kerajaan Selangor mempertimbang cadangan melaksanakan penanaman ganja.
Bagaimanapun tiba-tiba seorang Adun DAP Keranji, Chong Zhemin dari Perak mendakwa kes HIV paling tinggi ketika panggung wayang diharamkan di Kelantan.
Malah beliau membidas keputusan kerajaan Kelantan enggan membuka panggung wayang di seluruh negeri itu.
Anggota Exco kerajaan Kelantan Ustaz Wan Roslan Wan Hamat berkata, berdasar data pengidap HIV dikeluarkan kerajaan tahun lepas mendapati Selangor dan Johor paling tinggi kes tersebut.
Katanya, data itu menunjukkan pengidap HIV di kedua-dua negeri lebih 15.5 peratus.
“Sedangkan di Kelantan berdasar data itu sebanyak 10.3 peratus biar pun kedudukan bersempadan dengan negara Thailand,” katanya di sini.
Oleh itu katanya dakwaan pemimpin DAP kononnya Kelantan mempunyai pengidap HIV tinggi hanya semata-mata berdasar persepsi murahan yang bermesej politik.
Malah katanya kenyataan pihak polis kadar jenayah di Kelantan masih terkawal. - HARAKAHDAILY 21/3/2019
hiv

3 comments:

Anonymous said...

Adik beradik dengan pkr dan pan, fitnah dan busuk hati berpisah tiada. Hanya Lgbt dan pesakit jiwa menjadu penyokong tegar pkr dan pan.

Anonymous said...

Pendokong seks bebas dan duar tabi'i lgbt nak cerita pasal hiv???

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin parti kafir harbi biaDAP dan barua-barua ternakan abang besar biaDAP adalah pesakit mental yang kronik kerana mereka sanggup menolak fakta dan statistiks rasmi supaya mereka boleh menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan perjuangan Islam, ulama Islam, parti Islam PAS dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

Puak pendusta ini hidup dalam dunia khayalan mereka sendiri dan mereka tidak mempunyai perasaan malu untuk memaksa orang ramai untuk menerima fitnah-fitnah ciptaan mereka sebagai fakta !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails