Friday, February 16, 2018

Dakyah Kristianisasi Bebas Terbuka! Dalam LRT &Bas Awam..



Petaling Jaya, Selangor: Beberapa pendakyah Kristian berbangsa kulit putih didapati sering berlegar-legar di dalam perkhidmatan awam LRT mencari sasaran bagi dakyah Kristianisasi, dedah Zikri Zainudin di laman Facebook miliknya.



Kafilah Dakwah Kristianiti
Beberapa pemerhatian:
 1. Di tangan mereka akan ada bible dalam 3 bahasa, English, Chinese, dan Indonesia.
...Lihat Selengkapnya

Beliau mendapati para pendakyah tersebut yang disyaki berasal dari Amerika Syarikat berdasarkan loghat pertuturan mereka turut membawa bersama kitab Bible dalam 3 bahasa iaitu bahasa Inggeris, Cina dan Indonesia sewaktu menjalankan aktiviti penyebaran dakyah Kristianisasi. 

Beliau mendedahkan, 

“Ini bukan kali pertama, kalau naik LRT biasa mereka turun di Stesen Taman Jaya. Tidak pasti ada International School atau sekolah mubaligh di kawasan sekitar.” 

“Antara perbualan yang dapat didengar, adakah anda percaya pada Jesus Christ dan di akhir perbualan mereka akan minta nombor telefon, mungkin untuk follow up.” 

Pendedahan Zikri Zainudin tersebut telah memberi inspirasi kepada orang ramai untuk tampil bersuara berkongsi pengalaman dan pendapat masing-masing mengenai ini. 

Aktiviti pendakyahan Kristianisasi ini tidak hanya terbatas dalam perkhidmatan awam LRT sahaja, malah ia juga berlaku dalam pengangkutan awam yang lain. 

Nur Maziha Muzakir mendedahkan pengalamannya menyaksikan para pendakyah Kristianisasi sedang melakukan aktiviti penyebaran agama mereka di dalam perkhidmatan bas awam. 

Seorang lagi saksi, Mimi Mizisya mendakwa kawasan Petaling Jaya menjadi lubuk kepada aktiviti Kristianisasi sebegini. Beliau berkata, 

“Banyak sangat aih dalam LRT dan dalam bas. Depa turun kat LRT Taman Jaya, lepas tu jalan-jalan area PJ plak. PJ kan port Kristianisasi. Tengok la berapa banyak gereja kat PJ. Sek sek ni kalau lalu sebelah kita dia akan senyum mesra and tegur Hi kalau yang perempuan tu.”

Beberapa netizen turut menyuarakan kebimbangan mereka tentang risiko penyalahgunaan sekolah-sekolah antarabangsa di kawasan Lembah Kelang ini sebagai lubuk penyebaran dakyah Kristianisasi oleh golongan yang tidak bertanggungjawab. 

Ustaz Haji Mohd Hazizi Ab Rahman berkata, 

“Saya dari dulu memang meragui kewujudan sekolah antarabangsa seperti Matrix Global School di Sendayan, UCSI International School di Springhill Port Dickson.

” Kebisuan golongan peguam liberal dan mereka yang kononnya memperjuangkan hak asasi manusia mengenai aktiviti pendakyahan Kristianisasi secara terang-terangan ini dan hanya akan meloncat membantah usaha dakwah agama Islam telah ditempelak oleh seorang aktivis Muslim, Nurul Aizam Zaini. Beliau berkata, 

“Menariknya, tidak ada satu pun NGO “Hak Asasi Manusia” atau Peguam-peguam Liberal yang marah dan bisingkan perkara ini.” “Sebaliknya, jika yang disebarkan itu adalah agama Islam, maka gegak gempitalah satu dunia bahawa ini “Hak Asasi Manusia”, “Kebebasan Beragama” dan macam-macam hujah.” “Apa makna semua ini?”

(https://www.menara.my/dakyah-kristianisasi-terbuka-dalam-lrt-dan-bas-awam/)



Hasil carian imej untuk gambar Guan  Eng dan najib
Hasil carian imej untuk gambar Guan  Eng dan najib
Hasil carian imej untuk gambar Guan  Eng dan najib
UNDILAH PAS dalam PRU14.
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?


Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini. -Pres..

E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

37 comments:

ted manoff said...

Dimana hadii awang...kenapa tk hantar unit amal pas berdakwah. .ustaz2 kita dok main teloq jerr..kalau bab kahwin cpt jerr...semoga pihak berwajib peka dgn perkara nii..nk harapkan pas langsung tk boleh harap..⚓⚓

Anonymous said...

ted manoffik ,

Mengapa kamu suka menghina ustaz-ustaz dan ulama Islam dan memuliakan pemimpin evangelis DA-Pig yang telah menghina Islam dan menindas umat Islam?

Anonymous said...

https://v2.ismaweb.net/2015/06/dap-dikuasai-pemimpin-berbahaya-kristian-evangelis/

DAP dikuasai pemimpin berbahaya Kristian Evangelis

Oleh Mohd Firdaus Salleh Hudin

BANGI, Khamis – Naib Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), sebuah pertubuhan Islam sederhana, Encik Abdul Rahman Mt Dali berkata parti rasis dan cauvinis DAP telah dikuasai oleh pemimpin-pemimpin Kristian Evangelis yang berbahaya.

Katanya negeri Pulau Pinang yang diperintah oleh DAP sedang dirancang untuk menjadi bandar Kristian.

“Perjuangan Evangelis adalah bahaya dan bakal bertembung dengan umat Islam di Malaysia dan seluruh dunia.

“Pulau Pinang yang diidam selama ini telah disasar dan dirancang menjadi bandar Kristian, juga sebagai ‘The second Singapore of northern flank’,” katanya merujuk kepada apa yang ditulis oleh pengkaji isu Kristian Evangelis, Iain Buchanan dalam bukunya ‘The Armies of God‘ dan ‘Sang Nila Utama‘.

Beliau berkata demikian merujuk kepada beberapa insiden melibatkan agama Kristian yang tidak dibantah langsung oleh DAP.

Antaranya ialah isu kalimah Allah, persidangan ‘Jesus for Malaysia’, tanda salib Taman Medan dan banyak lagi.

Sehubungan itu menurutnya, pihak berwajib terutamanya kerajaan pusat, parti UMNO dan PAS wajar memberi perhatian terhadap gerakan Evangelis yang berpaksi di Amerika Syarikat dan mempunyai hubungan erat dengan jariangan serantau terutama hubungan dengan Singapura.

Abdul Rahman juga mengulangi gesaannya agar pihak Kementerian Dalam Negeri dan pihak polis membongkar dan menyekat gerakan Evangelis yang sangat kompleks dan kuat dengan dokongan pihak asing.teks ismaweb 11 jun 2015

“Jika tidak, kelak pihak berwajib akan dipersalahkan kerana cuai, tidak bertanggungjawab dan lambat bertindak sehingga menyebabkan keselamatan dan keharmonian negara terancam dan sukar dikawal.

“Ini pun dianggap tindakan reaktif bukan proaktif demi masa depan negara, katanya lagi.

Tambahnya, sudah banyak bukti menunjukkan gerakan ini tidak takut dan tidak patuh kepada undang-undang dan pemerintah.

Hal ini kerana ketaatan adalah kepada perjuangan membangunkan The World Kingdom of Christian.

Isnin lalu, Abdul Rahman dalam kenyataannya yang disiarkan di Ismaweb menegaskan bahawa siri-siri ancaman Kristian Evangelis yang berlaku dalam negara ketika ini adalah suatu yang realiti dan sedang mengancam keselamatan negara.

Ancaman terbaru ialah apabila sebuah video trailer persidangan agama Kristian menyiarkan slogan-slogan yang kontroversi seperti ‘Johor for Jesus’.

Anonymous said...

https://anginperubahan.blogspot.my/2009/11/khalid-samad-berceramah-di-gereja.html

Khalid Samad Berceramah Di Gereja, Xavier Masuk Masjid


Pada 27 Mac 2008, Khalid Samad (Ahli Parlimen PAS Shah Alam) ketika berucap di Gereja Divine Mercy, Roman Katolik menyatakan bahawa masyarakat Kristian tidak perlu takut dan gentar untuk menggunakan terjemahan 'Allah' untuk merujuk kepada perkataan 'God' dalam Kristian dan ajarannya. Khalid juga berpendapat bahawa kalimah 'Allah' hanyalah terjemahan kepada perkataan 'God'. Pada 27 Disember 2007, dalam satu majlis sambutan hari Krismas di Klang, Irene Fernandez (Bekas Timbalan Ketua Wanita PKR) mempersoalkan kenapa 'Allah' tidak boleh digunakan dalam akhbar Herald Tribune edisi Bahasa Inggeris. Khalid bersetuju dengan gesaan Irene. Tuntutan ke-9 Interfaith Commission berbunyi "Orang-orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya". Khalid mempercepatkan misi IFC di Selangor.

Selepas 19 hari menang sebagai Ahli Parlimen, Khalid Samad sudah masuk ke gereja untuk beri ceramah. Apakah Khalid sudah lama diberikan tauliah untuk berceramah di gereja? Pada 18 Oktober 2009, kononnya seramai 650 orang ahli kariah masjid di Shah Alam membantah tindakan Jabatan Agama Islam Negeri Selangor (JAIS) tidak memberi tauliah kepada Khalid Samad untuk mengajar di masjid. Apakah Xavier Jayakumar ada tauliah untuk berceramah di masjid? Xavier dan Teresa Kok sudah masuk masjid. Lepas ini apakah giliran itu pergi pada Ronnie Liu dan Elizabeth Wong pula?

"Khalid bertanggungjawab mengajar penduduk menjadi biadab kerana meminggirkan kebajikan dan hak masyarakat di Seksyen 23. Dari Mei lalu hingga kini, tiada sebarang toleransi dan sensitiviti yang ditunjukkan oleh pemimpin Kerajaan Negeri Selangor bagi menjamin hak serta agama Islam terpelihara" kata Ahmad Mahayuddin Manaf (Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Pembantahan Kuil Seksyen 23 Shah Alam). Ahmad Mahayuddin Manaf adalah ahli PKR Wangsa Maju manakala Ibrahim Sabri (Naib Pengerusi Jawatankuasa) adalah aktivis reformasi. Bukan menyelesaikan masalah orang sendiri, Khalid Samad memarahi pula Jawatankuasa Surau Seksyen 23 Shah Alam kerana membantah pembinaan kuil. Tidak sekadar marah sahaja, Khalid turut "memaksa" jawatankuasa surau untuk bersetuju dengan pembinaan kuil di Seksyen 23. Inikah cara ajaran Parti Islam SeMalaysia?

Anonymous said...

Atas alasan2 diatas marilah kita Menolak PH demi Ugama, Bangsa dan Negara

Anonymous said...

kenapa pulak NGO?

Yang berceramah dapat upah bukan ke ustad-ustad dari jabatan agama dan pendakwah bebas?

Tangkap pasangan berbogel di hotel, orang jabatan.. tangkap pendakwah Kristian, NGO.

PAS pulak sibuk dengan 'perjuangan' Islam.. mana dakwah PAS? Masuk lah dalam tren atau duduk lah kat station...

Najib jadi PM... Macam-macam jadi.. Islam dah semakin lemah... PAS pulak rela bersama UMNO dari PH.

Anonymous said...

Puak Evangelis yang memimpin parti kafir HARBI DA-Pig telah mendedahkan agenda perjuangan Kristian mereka seperti Johor for Jesus, KL for Jesus, Subang for Jesus dll untuk menyesatkan dan memurtadkan umat Islam.

Selepas ini apa pula? Malaysia for Jesus?

Ini bererti puak evangelis telah menghina kontrak sosial, Perlembagaan Persekutuan dan agama Islam dan menafikan hak umat Islam untuk mengamalkan ajaran Islam.

Adalah amat malang parti sekular liberal pimpinan MahaFiraun, kak jah dan Mike Selfie Amoi yang mendakwa diri mereka beragama Islam bersekutu, berkerjasama dan bersekongkol dengan pemimpin-pemimpin evangelis DA-Pig menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Marilah kita semua umat Islam bersatu-padu menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU14 untuk membela agama Islam dan hak umat Islam.

Marilah kita semua menolak parti sekular, liberal dan kafir harbi ke laut.

Anonymous said...

Macai dedak roket 9:48 AM ,

Mengapa parti DA-Pig dan khadam sekular liberalnya tidak pernah menentang usaha puak Kristian memurtadkan umat Islam walaupun Perlembagaan Persekutuan melarang orang kafir memurtadkan umat Islam?

Bahkan DA-Pig dan khadam sekular liberalnya menentang dan menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

ted manoff said...

Insaflah tuan ibnu hasyim...😄😅😃


Pas tuu bkn perjuangkn islam..

Islam tuu bkn pas..

Nama islam digunakn utk kepentingan politik..😠😡

Byk bkn islam menjauhi islam kerana pas sendiri tk beri contoh yg baikk..😰😱

Kalau bab2 tambah bini mmg pas nombor 1..

Insaflah ibnu hasyim.. Jgn terus terkeliru dgn pas..😤😣😢

PrOoTt💨💨

Anonymous said...

Ular-mak dan ostad dan pemimpin jahiliah dalam parti sekular liberal KUALI adalah kepala bapak munafik kerana mereka sanggup bersekongkol dengan parti evangelis DA-Pig melarikan kerusi parti Islam dan menentang , memfitnah dan menghina perjuangan Islam dan parti Islam pimpinan ulama Islam dan menyokong LGBT dan atheis.

Ostad WANg gaJi dan Mejar cap jari yang dibayar dedakcap romet pula sanggup mencipta pelbagai 'fatwa' karut untuk men'suci'kan sifu banglo terlajak diskaun 66 skandal dan menaikkan taraf sifu banglo terlajak diskaun ke taraf dewa wang !

Anonymous said...

Insaflah ted manoffik

Pakatan Haprak pimpinan kafir harbi evangelis tuu bkn perjuangkn islam..

Islam tuu bkn Pakatan Haprak..

Pakatan Haprak pimpinan sifu kafir harbi evangelis menghina ajaran Islam dan menindas umat Islam untuk mendapatkan undi puak kafir..����

Byk umat islam menjauhi Pakatan Haprak kerana Sifu Banglo Terlajak Diskaun sendiri, MahaFiraun, kak jah dan Mike Selfie Amoi tk beri contoh yg baikk..����

Kalau bab2 tambah skandal samun wang dan tanah kerajaan dan rakyat mmg DA-Pig dan khadam sekular liberalnya nombor 1..

Insaflah ted.. Jgn terus terkeliru dgn DA-Pig dan khadam sekular liberalnya..������

PrOoTt����

Anonymous said...

Pembetulan:

Ostad WANg gaJI dan Mejar cap jari dibayar dedak cap roket
.....

Anonymous said...

1 UNDI UNTUK PAKATAN HAPRAK
= 1 UNDI UNTUK DA-PIG
= 1 UNDI UNTUK EVANGELIS
= 1 UNDI UNTUK MUSUH ISLAM

Anonymous said...

1 UNDI UNTUK PAKATAN HAPRAK
= 1 UNDI UNTUK DA-PIG
= 1 UNDI UNTUK EVANGELIS
= 1 UNDI UNTUK JOHOR FOR JESUS
= 1 UNDI UNTUK KL FOR JRSUS
= 1 UNDI UNTUK SUBANG FOR JESUS
= 1 UNDI UNTUK M'SIA FOR JESUS

Anonymous said...

Yg dakwah org putih yg kena cina dap hahaha

Anonymous said...

Nk tanya boleh tak
Parti Islam + Gagasan Sejahtera singkatannya apa ya.. Bole buat perbincangan dalam usrah

Anonymous said...

Masuk hutan berdakwah, tak nak..

Masuk tren, pun tak nak...

Masuk TV berebut nak..

Anonymous said...

Serbu hotel tiap malam..

Seronok dapat buat tangkapan..

Khalid berani masuk Gereja menerangkan pendekatan Islam.

Anonymous said...

Orang putih, orang China, orang Jepun, orang India dll dalam puak Evangelis adalah sama sahaja sebab mereka semua adalah khadam rejim pengganas Israel.

Kalau tak percaya, sila tanya kepala bapak evangelis.

Anonymous said...

Masuk Islam, pemimpin dan barua DA-Pig tak nak...

Masuk parti Islam PAS, pun pemimpin dan barua DA-Pig tak nak....

Masuk pesta arak, pemimpin dan barua DA-Pig berebut nak hingga pecah kerusi meja , kereta terbabas langgar orang Islam kerana mabuk walaupun konon aktiviti kafir tidak mencabul hak umat Islam.

Masuk neraka teman iblis, pun pemimpin dan barua DA-Pig berebut nak sebab mereka fikir neraka tempat berkelah berpicnic.

Ahli neraka sibuk melakukan kemungkaran dan kesesatan menentang Allah dan RasulNya kerana puak sesat ini cibtakan botol arak, industri judi, pelacuran, riba dll di permukaan bumi.

Puak munafik dan puak kafir harbi bodoh berlapis-lapis jerana menyangka mereka tidak akan mati. Memang bodoh pun puak sesat kerana menyokong kemungkaran dan menentang kebaikan.

Anonymous said...

Serbu hotel tiap malam
seronok buat tangkapan
menghapuskan dosa besar
towkay hotel dan bapak ayam sangat marah tak puas hati
sebab orang takut buat maksiat
wang towkay dan bapak ayam sudah kurang
towkay kafir dan bapak ayam boleh lingkup kerana business lingkup
Ahlong sibuk mencari towkay dan bapak ayam sebab hutang belum bayar
rumah towkay dan bapak ayam dicat merah
towkay dan bapak ayam mengigil ketakutan
Sifu banglo meroyan sakan
konon industri dosa besar
sedang kerugian
kerana tindakan mencegah kemungkaran dan kesesatan.

Ada sami 'Islam' liberal
masuk gereja konon berdakwah
sedang dia sama sesat dengan puak munafik dan kafir
membela LGBT dan atheis
menentang ajaran Islam
menafikan hak umat Islam.
mengkhianati perjuangan Islam
melarikan kerusi parti Islam
tanpa merasa malu dan segan
puak kafir dan munafik liberal
bertepuk tangan melihat kebodohan sami 'Islam' liberal.
Ptui !

Anonymous said...

PIGS = Pan In Garbage Shit.

Kuali cap roket baik untuk menggoreng daging babi ternakan sifu banglo.

Anonymous said...


Tenguk muka Mamat dua ekor tu... Kalau dia orang berdua mengayat untuk berdakwah dengan Minah Melayu.. cair Minah Melayu ..
Kalau boleh cakap melayu lebih kurang lagi Minah Melayu cair..

Dia orang nak buat orang Melayu bercakap senang.. Dia orang akan berpura-pura minat tentang Islam..

Ini yang saksi kata dia orang bertanya ada kah anda percaya pada Jesus? Jadi jika mereka berdakwah, mereka berdakwah sesama mereka? Bukannya mengajak orang masuk kristian..

Bandingkan tentangan orang bukan Islam terhadap Zakir Naik.. Baik dalam DAP atau MIC dan MCA .. Bandingkan tentangan PAS dan Hadi terhadap Israel dan kegiatan berdakwah dalam Tren ?

Pemimpin PAS dah tak ada telur .. tersepit.. Mengaku parti Islam tapi tanya parti lain buat apa?

Anonymous said...

Orang bodoh berlapis sahaja percaya iklan syirik dosa besar.

Anonymous said...

Barua dedak roket 4:11 pm berlagak 'suci' seperti musang berbulu ayam membela pendakwah evangelis yang berusaha menyesatkan umat Islam sambil dia menghina dan memfitnah parti Islam PAS semata-mata kerana PAS pimpinan ulama Islam berjuang membela ajaram Islam dan hak umat Islam.

peminat hadi bewang said...

BANGI, 30 Jamadilawal 1439H, Jumaat – Kedatangan delegasi berpangkat tinggi rejim pengganas Israel ke Kuala Lumpur dengan kelulusan visa dikeluarkan Kerajaan Malaysia bukan saja mengejutkan dan dikesali, malah bercanggah dengan pendirian pro Palestin yang jelas yang dibawa kerajaan secara konsisten dalam mana-mana forum antarabangsa.

Timbalan Pengerusi Sekretariat Palestin-Malaysia, Mohd Azmi Abdul Hamid berkata, kerajaan sepatutnya meuar-uarkan kepada rakyat atau menolak penganjuran program itu, jika didesak mengeluarkan visa atau menerima kedatangan delegasi rejim Zionis.

Sambil menyatakan sekretariat itu membantah sekeras-kerasnya kehadiran delegasi rejim berkenaan, beliau berkata, terdapat kempen BDS pada peringkat global yang kuat memboikot Israel atas jenayah dan pelanggaran undang-undang antarabangsa.

“Malaysia sepatutnya mencerminkan komitmennya yang tegas dan tetap utuh dengan penolakannya untuk membenarkan mana-mana rakyat Israel menjejakkan kaki di bumi Malaysia.

“Lebih teruk lagi apabila diketahui bahawa Roet juga bertemu dengan pegawai-pegawai kerajaan Malaysia. Mengalu-alukan mereka adalah pengkhianatan terhadap perjuangan rakyat Palestin,” katanya dalam satu kenyataan.



Lawatan diketuai pegawai diplomatik rejim Zionis, David Roet ke ibu negara beberapa hari lalu bertujuan menyertai World Urban Forum Ke-9 (WUF9) anjuran Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), dengan Malaysia mengeluarkan visa khas kepada delegasi negara terbabit.

“Perkara ini bagi kami mencerminkan percubaan untuk mewujudkan dasar normalisasi dengan Malaysia oleh Israel. Roet menyatakan melalui akaun Twitter miliknya – “Saya mempunyai harapan besar untuk hubungan baik antara kedua-dua negara pada masa akan datang”.

“Kini terdapat pendedahan data rasmi yang diterbitkan pada tahun 2014 oleh Pusat Biro Statistik Israel (CBS) yang membuktikan wujudnya perhubungan perdagangan yang berkembang pesat, tetapi sangat sulit, berjumlah AS$1.5 bilion setahun,” katanya.

Sehubungan itu, Sekretariat Palestin-Malaysia menggesa kerajaan supaya tegas dan teguh dengan pendiriannya terhadap rejim pengganas Israel sebagai sebuah negara haram.

“Pendirian rakyat Malaysia yang mengutuk Israel atas tindakannya melanggar undang-undang antarabangsa sepatutnya dinyatakan secara jelas oleh kerajaan Malaysia dengan menafikan kemasukan delegasi Israel.

“Perhimpunan baru-baru ini yang diketuai oleh Perdana Menteri Malaysia di Putrajaya, pusat pentadbiran, sebagai simbol solidariti bersama rakyat Palestin, kini akan dianggap sebagai retorik kosong dan hubungan bukan diplomatik Malaysia dengan rejim Apartheid Israel akan dilihat sebagai palsu.

“Kami menuntut agar hubungan perdagangan antara Malaysia dan Israel dibatalkan dengan serta-merta sekiranya tidak Malaysia dilihat sebagai melaksanakan dasar hipokritik antara Israel dan Palestin.

“Kami menggesa agar kerajaan Malaysia mengetuai komuniti OIC dan Asean untuk menentang kekejaman oleh kerajaan Israel dan tidak berkompromi dengan sebarang usaha normalisasi yang cuba diwujudkan oleh Israel,” katanya.

Anonymous said...

=1 UNDI UNTUK PIGS PAS+IKATAN +GAGASAN SEJAHTERA..SEMUA AHLI BABI2 TERMASUK USTAZ2 YANG DISAYANG. USTAZ BABI

Anonymous said...

Babi2 seperti babi hutan 6:03 pm ternakan sifu banglo 66 skandal sedang gila meroyan memaki hamun parti Islam dan sekutu parti Islam. Inilah akibat babi makan campuran dedak cap roket dan daun ketum.

Bila babi dah high, babi ini akan sondol membabi buta dan menyalah-gunakan istilah PIGS iaitu PAN IN GARBAGE SHIT !

Anonymous said...

RAMAI TERNANTI-NANTI KENYATAAN HADI MEMBIDAS NAJIB KERANA KEHADIRAN DIPLOMAT ISRAEL.

YANG KELUAR KENYATAAN MENYAMBUT TAHUN ANJING MENGATAKAN PAS BUKAN ANTI PERKAUMAN.

PRESIDEN PAS LEBIH UTAMAKAN POLITIK DARI MEMPERTAHANKAN ISLAM.

PAS JANGAN LAH NAK BERBANGGA KONON NYA ISLAM PAS SUCI.

Anonymous said...

Lagi baik percaya kan Sahra dari percayakan Lobai...

Anonymous said...

Macai dedak roket 8:29 pm ternakan sifu evangelis banglo 66 skandal telah mencipta fitnah terhadap pemimpin parti Islam PAS walaupun media massa telah melaporkan PAS telah mengkritik tindakan pihak berkuasa membenarkan duta Israel memasuki negara ini.

Macai DA-Pig ini tetap akan nenyalahkan PAS jika Gunung Everest runtuh, hutan Amerika terbakar, banjir kilat di PP dll.

Sekarang kita mahu bertanya kepada macai dedak roket ini mengapa Pakatan Haprak pimpinan parti kafir harbi DA-Pig berdiam diri tidak mahu mengutuk lawatan duta rejim pengganas Israel ke negara ini?

Bahkan Pakatan Haprak pimpinan sifu kafir harbi ini tidak pernah mengutuk rejim pengganas Israel.

Bukankah ini membuktikan macai dedak roket , Pakatan Haprak dan parti kafir harbi DA-Pig adalah barua rejim pengganas Israel?

Anonymous said...

PELACUR-PELACUR POLITIK MURAHAN TERNAKAN PARTI KAFIR HARBI DA-Pig ADALAH PESAKIT MENTAL YANG KRONIK KERANA MEREKA MENYALAHKAN PEMIMPIN PARTI ISLAM PAS SEDANGKAN KERAJAAN BN YANG MEMBENARKAN DUTA REJIM PENGGANAS ISRAEL MEMASUKI MALAYSIA. BAHKAN SELAMA INI PAS SENTIASA MENENTANG REJIM PENGGANAS ISRAEL.

KITA MAHU BERTANYA PADA PELACUR-PELACUR POLITIK MURAHAN INI MENGAPA MEREKA TIDAK MENYALAHKAN PAKATAN HAPRAK PIMPINAN SIFU KAFIR HARBI YANG ENGGAN MENGUTUK REJIM PENGGANAS ISRAEL YANG SEDANG MEROMPAK DAN MEMBUNUH UMAT ISLAM PALESTIN.

INI JELAS MEMBUKTIKAN PAKATAN HAPRAK PIMPINAN PARTI KAFIR HARBI ADALAH BARUA TERNAKAN YAHUDI ZIONIS !

Anonymous said...

Kerja orang Islam, suruh orang kafir buat...

Dah yang menyambut nya orang Islam yang bantah kekejaman Israel..

Selalu nya isu macam ini PAS dah berarak dan bertakbir...

oh lupa... PAS pun macam Israel, guna kuasa dan duit rampas tanah WTG...

Anonymous said...

Pelacur politik murahan DA-Pig 9:19 am,

Adakah orang kafir tidak mempunyai tanggungjawab moral dan sosial untuk mengutuk kezaliman dan jenayah rejim pengganas Israel sehinggakan orang Islam sahaja yang mengutuk kejahatan dan kezaliman rejim pengganas Israel?

Mengapa pemimpin-pemimpin DA-Pig dan barua ternakan mereka tidak pernah berarak di kedutaan Amerika mengutuk kezaliman dan kejahatan rejim pengganas Israel?

Mana tanggung jawab moral dan sosial parti kafir HARBI DA-Pig? Tiada !

Maka tidak hairanlah DA-Pig dan kuncu-kuncu sekular liberalnya gagal mengutuk kezaliman dan kejahatan rejim pengganas Israel.

Bahkan mereka menyokong rejim pengganas Israel kerana mereka adalah penagih dedak Yahudi Zionis. Pelacur Zionis di zaman moden.

Menyamakan PAS dengan Israel adalah tindakan pelacur politik murahan DA-Pig bodoh berlapis-lapis kerana PAS menentang dasar perkauman rejim pengganas Israel dan DA-Pig.

Maka tidak hairanlah pemimpin-pemimpin panipu yang menjadi khadam DA-Pig meniru Israel menduduki tanah milik PAS sambil memfitnah PAS.

Anonymous said...

ada kah DAP khalifah Allah?

PAS memiliki tanah WTG dengan cara ala Israel. Israel guna senjata. Buat masa ini PAS guna duit.

Anonymous said...

Pelacur politik murahan DA-Pig 8:36 pm,

PAS memiliki tanah secara sah dari segi undang-undang maka pemimpin panipu kuasa 10 tidak berhak menduduki tanah PAS secara haram.

Sebaliknya rejim pengganas Israel telah dan sedang menyamun tanah dan merobohkan kampung dan bandar Palestin. Rejim DA-Pig pula sibuk merobohkan berpuluh kampung dan gerai perniagaan Melayu Islam.

Maka terbuktilah DA-Pig dan khadam sekular liberalnya adalah rejim pengganas Israel yang bersikap perkauman anti-Islam.

Anonymous said...

Pemimpin Himpunan Bershit mengakui menerima dana dari NGO Yahudi Zionis seperti NED, OSI dll.

Ini bererti badan induk DA-Pig juga menerima dana dari sumber Zionis yang sama.

Maka jelaslah mengapa DA-Pig dan khadam-khadam sekular liberalnya tidak mahu mengutuk rejim pengganas Israel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails