Wednesday, July 20, 2016

Konsert Selena Gomez, Sama Saja, UMNO/BN, DAP, S'gor' Kecuali PAS

Selena Gomez


HALAMAN HIBURAN

 SHAH ALAM – Kerajaan negeri Selangor tidak mempunyai masalah untuk memberi kelulusan kepada penganjuran konsert penyanyi dari Amerika Syarikat, Selena Gomez sekiranya memenuhi syarat-syarat ditetapkan. 

 

Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali bagaimanapun berkata, setakat ini Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) masih belum menerima sebarang permohonan daripada penganjur konsert yang dijadualkan berlangsung di Stadium Malawati Shah Alam pada 25 Julai ini.

 

“Setakat minggu lepas, MBSA belum menerima sebarang permohonan daripada penganjur konsert.
“Sebaik sahaja mereka (MBSA) terima tentunya mereka akan teliti (permohonan) dan kalau memenuhi semua syarat yang ditetapkan saya rasa tiada masalah untuk beri kelulusan,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri MBSA di perkarangan Stadium Shah Alam di sini hari ini.

Mengenai bantahan daripada PAS yang menganggap konsert ‘Selena Gomez The Revival Tour’ itu mencemarkan kemuliaan Syawal, Mohamed Azmin menjawab semua bulan seharusnya dihormati.

Pengerusi Lajnah Dakwah Pemuda PAS, Hafez Sabri sebelum ini menyuarakan bantahan terhadap penganjuran konsert penyanyi itu yang dianggap mencemarkan kemuliaan Syawal.

Hafez dalam satu kenyataan juga dilaporkan berkata, kedatangan Selena Gomez dianggap menghidupkan budaya hedonisme dalam kalangan generasi muda di negara ini.

Turut membantah ialah Muslimat PAS yang menyifatkan artis barat itu berimej ‘seksi dan liar’. – BERNAMA


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Dalam menangani masalah hiburan tanpa berteraskan Islam, sama saja UMNO/BN Malaysia, DAP Pulau Pinang dan Selangor kecuali PAS Kelantan.. Itulah bedanya antara PAS dengan parti-parti sekular lain. 


236 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 236 of 236
Anonymous said...

Jika kita membaca semua komen-komen yang ditulis oleh Nobody, kita akan dapati semua komen-komen tersebut mengandungi pelbagai maki hamun, penghinaan dan fitnah untuk memburuk-burukkan ulama-ulama Islam, parti Islam dan umat Islam yang berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah khas untuk umat Islam di negara ini.

Kita mendapati Nobody sendiri mengaku bahawa dia adalah talibarut pemimpin Ultra Kiasu yang telah menghina, memburuk-burukkan dan menentang ajaran Islam dan hukum Allah. Bahkan pemimpin-pemimpin Ultra Kiasu telah menghasut orang ramai menentang dan menolak ajaran Islam dan hukum Allah.

Sebagai ahli Tentera Kacang Merah (Red Bean Army)tajaan parti Ultra Kiasu, Nobody dibayar gaji RM3000 sebulan untuk menfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam dan ulama Islam kerana ulama Islam dan parti Islam berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah di negara ini. Ahli-ahli Tentera Kacang Merah juga bertanggung-jawab menyebarkan propaganda yang berbentuk hasutan untuk mencetuskan konflik perkauman di negara ini.

Cuba kita semua fikir bagaimana Nobody boleh menulis komen fitnah dalam ibnuhasyim.com sepanjang masa seolah-olah dia tidak bekerja untuk menyara dirinya sendiri. Ini bererti dia adalah anggota Tentera Kacang Merah yang dibayar gaji RM3000 sebulan untuk memburuk-burukkan, menghina dan menfitnah ulama Islam, parti Islam, kerajaan dll.

Tindakan Nobody memuja dan mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin Ultra Kiasu dan memburuk-burukkan, menghina dan menfitnah ulama-ulama Islam jelas menunjukkan Nobody adalah munafik yang amat hina dan menjijikkan!



Nobody said...

Salam En. Ir. Anonymous,

naik sampan pekan,
pergi ke pekan membeli bunga
kalau dah fitnah tuan kepada rafizi pun tak dapat dipertahankan
larat ke jawapan 21 soalan tadah telinga

Hahahahahahaaa!!!

Orang PAS memang tak tahu malu, mana ada maruah!!!

Suka-suka fitnah, nama nak minta maaf tak pernah!!!

Dah memfitnah minta maaf dulu, baru cerita 21 soalan!!!

Ingat kitaorang bacul ke macam Haji Hadi???




Nobody said...

Salam En. Anonymous,

Dah terbukti memfitnah, nak buat-buat berlagak baik konon!!!

Dah dasar macam perempuan murahan, memfitnah sana-sini, tak ingat dosa neraka, jangan nak cakap la perjuangan Islam!!!

Perjuangan siku lutut bolehlah!!!

Tak payah cakap banyak, kalau tak ada bukti kedaulatan Laut Cina Selatan dah diserahkan kepada Negara Komunis China, pergi minta maaf!!!

PENIPU, PEMFITNAH MACAM PEREMPUAN MURAHAN, MALU ISLAM ADA UMAT MACAM NI!!!

Anonymous said...

Komen-komen yang ditulis oleh Nobody mengandungi pelbagai maki hamun, penghinaan dan fitnah untuk memburuk-burukkan ulama-ulama Islam, parti Islam dan umat Islam yang berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah khas untuk umat Islam di negara ini. Bahkan Nobody mengkafirkan TGHH yang mentaati Allah maka tuduhan kafir itu kembali kepada Nobody sendiri.

Pada masa yang sama, Nobody mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin kafir harbi yang menentang Islam. Maka jelaslah Nobody tergolong kepada golongan Ultra Kiasu yang berstatus kafir harbi.

Ini adalah bukti yang sangat jelas yang membuktikan Nobody adalah syaitan dalam bentuk manusia.

Dan demikianlah Kami jadikan bagi tiap-tiap Nabi itu musuh dari Syaitan-syaitan manusia dan jin, setengahnya membisikkan kepada setengahnya yang lain kata-kata dusta yang indah-indah susunannya untuk memperdaya pendengarnya. Dan jika Tuhanmu menghendaki, tentulah mereka tidak melakukannya. Oleh itu, biarkanlah mereka dan apa yang mereka ada-adakan (dari perbuatan yang kufur dan dusta) itu.
(Al-An'aam 6:112)

Nobody said...

En. Anonymous,

Permintaan saya simple je, MINTA MAAF SEBAB MEMFITNAH!!!

Lepas tu kita boleh cerita 21 soalan ke, 2.6 billion soalan ke!!!

SAYA CUKUP-CUKUP BENCI ANAK BANGSA SAYA SENDIRI MEMFITNAH DAN MEMPERBODOHKAN BANGSA SENDIRI!!!

Nobody said...

ENCIK ANONYMOUS YANG BANGANG,

Encik ingat Encik dah cukup iman di dada ke yang berani sangat memutar-belitkan hujah menggunakan al-Quran untuk kepentingan diri sendiri???

DAHLAH KANTOI MEMFITNAH, SEKARANG NAK JUAL AGAMA PULAK???

TUDUH ORANG SYAITAN, DIA YANG MERUPAKAN SYAITAN BERWAJAH PEREMPUAN MEMFITNAH SANA-SINI, MENJUAL AGAMA, TAK TAHU MALU, TAK ADA AKHLAK ISLAM, TAK BERILMU, BODOH DAN BAHLOL, PENGIKUT ULAMA AS SU', PENGIKUT ORANG-ORANG YANG SYIRIK APA CERITA???

SEMUA ORANG TAHU ENCIK MEMFITNAH!!! TULIS BANYAK-BANYAK PUN TAK GUNA!!!

HANYA MENUNJUKKAN ENCIK SEPERTI PEREMPUAN MURAHAN YANG EGO, BANGSAT, TAK TAHU MALU DAN BODOH!!!

Nobody said...

Encik Anonymous,

SEBELUM SAYA MENGANGGAP ENCIK SEPERTI PEREMPUAN MURAHAN YANG MENJUAL DIRINYA, ENCIK PUN DAH TAHU ENCIK MEMFITNAH, DAH KANTOI PUN, PRGI MINTA MAAF!!!

Nobody said...

En. Anonymous,

Saya tahu Encik taasub dengan Haji Hadi kan???

SEBAB TAKNAK MINTA MAAF MEMFITNAH, SAYA AKAN SEPERTI BIASA MENGELUARKAN KENYATAAN INI :-

HAJI HADI ULAMA SYIRIK!!!

HAJI HADI BANGANG STRATEGI TAK BOLEH DIIKUT!!!

HAJI HADI BERSEKONGKOL DENGAN PEMERINTAH YANG ZALIM!!!

HAJI HADI JUAL AGAMA DEMI DUNIA!!!

HAJI HADI MEMBENARKAN DUIT RAKYAT DIGUNAKAN UNTUK BELI ARAK DAN BERJUDI DI AMERIKA!!!

HAJI HADI ULAMA TAK GUNA!!!

HAJI HADI CENDERUNG SYIAH!!!

Mesti Encik jawab balik mempertahankan Haji HAdi kan???

Orang-orang yang bodoh je percaya Haji Hadi!!!

Nobody said...

Ok En. Anonymous,

Saya balik dulu. Jangan lupa tuduh saya kafir sebab mengkafirkan Haji Hadi yang syirik tu!!!

Lepas tu jangan lupa tuduh saya menyokong kafir harbi!!!

OI BODOH, AYAT HARBI DALAM AL-QURAN KENA PERANG TU BUKAN UNTUK ORANG KAFIR SEMATA-MATA, TERMASUK ORANG ISLAM YANG MEROMPAK DAN MENAKUT-NAKUTKAN ORANG LAIN!!!

BODOH TAK BOLEH DIAJAR!!!



Nobody said...

En. Anonymous,

Cepatlah kafirkan saya, cepatlah tuduh saya maki hamun, tuduh saya berdusta!!!

Dah bodoh agama tu pergi lagi belajar dengan ulama syirik!!!

Contoh ulama yang menjual agama ialah yang kata bila Allah tanya, jawab no keahlian PAS, Allah kata lulus, masuk syurga, apa, dia ingat dia boleh mainkan Allah macam Allah tu mak abah dia???

Anonymous said...

Hanya munafik dan kafir harbi yang menghina ulama-ulama Islam. Munafik dan kafir harbi adalah gelaran yang sesuai untuk 'nobody' yang suka mendewa-dewakan kaki pemimpin-pemimpin Ultra Kiasu yang memusuhi Islam dan menghina dan menfitnah ulama-ulama Islam kerana ulama-ulama Islam tersebut berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah.

Katakanlah: “Apakah dengan Allah, ayat-ayatNya dan RasulNya kamu selalu berolok-olok?” Tidak usah kamu minta maaf, karena kamu kafir sesudah beriman. [At Taubah:65].

Ibnu Nujaim menyatakan,”Mengolok-olok ilmu dan ulama adalah kufur.” .
Sumber: Fatwa Lajnah Daaimah (I/256 dan 257).








Anonymous said...

Nobody telah menulis Contoh ulama yang menjual agama ialah yang kata bila Allah tanya, jawab no keahlian PAS, Allah kata lulus, masuk syurga

Jelas Nobody telah menfitnah ulama-ulama Islam dan menghina, mempermainkan dan menfitnah agama Islam. Hanya munafik dan kafir harbi sahaja yang suka menfitnah ulama-ulama Islam dan menghina, mempermainkan dan menfitnah agama Islam dan Allah!

Dan jika engkau bertanya kepada mereka (tentang ejek-ejekan itu) tentulah mereka akan menjawab: "Sesungguhnya kami hanyalah berbual dan bermain-main". Katakanlah: "Patutkah nama Allah dan ayat-ayatNya serta RasulNya kamu memperolok-olok dan mengejeknya?" Janganlah kamu berdalih (dengan alasan-alasan yang dusta), kerana sesungguhnya kamu telah kufur sesudah kamu (melahirkan) iman. Jika Kami maafkan sepuak dari kamu (kerana mereka bertaubat), maka Kami akan menyeksa puak yang lain, kerana mereka adalah orang-orang yang terus bersalah. (At-Taubah 9:66)

Anonymous said...

Jika kita perhatikan semua maki hamun yang telah ditulis oleh Nobody dalam laman ini sahaja, kita akan dapati Nobody adalah pendusta yang amat menjijikkan dan hina. Contoh maki hamun yang diulang berkali-kali oleh Nobody dalam laman ini sahaja:

bacul
PEREMPUAN MURAHAN
SYAITAN BERWAJAH PEREMPUAN
TAK TAHU MALU DAN BODOH
BANGANG
SYAITAN
PENIPU, PEMFITNAH MACAM PEREMPUAN MURAHAN
TAK BERILMU, BODOH DAN BAHLOL
OI BODOH
BODOH
PEREMPUAN MURAHAN YANG MENJUAL DIRINYA,

Bayangkan bilangan maki hamun yang terlampau banyak yang telah ditulis oleh Nobody dalam laman-laman yang lepas. Ini jelas menunjukkan Nobody dan parti Ultra Kiasu adalah serangga-serangga perosak yang amat hina dan tidak bermoral.

Komen-komen Nobody ini seolah-olah ditulis oleh syaitan berwajah manusia.

Anonymous said...

Nobody telah mengkafirkan TGHH sebagai Ketua Musyrikin Malaysia sedangkan kita semua tahu TGHH sentiasa mentaati perintah Allah dan RasulNya dan TGHH sentiasa menyeru manusia kembali kepada ajaran Islam dan hukum Allah, maka tuduhan kafir itu telah kembali kepada Nobody sendiri.

Sabda Rasulullah yang bermaksud: Dan barangsiapa yang memanggil seseorang dengan panggilan “kafir” atau “musuh Allah” padahal dia tidak kafir, maka tuduhan itu akan kembali kepada penuduh.


Anonymous said...

LEPAS. SEMBAYANG. SUBUH.....

BUAT. ANAK.........KEMUNDIAN....
PERGI. MANDI. JUNUB.......

PAGI....NGETEH. DI. WARUNG.......CERITA POLITIK. DUNIA DAN.
ISLE. MASAKINI.........
KEMUNDIAN.....PERGI. PASANG. LUKAH. , TAJU. DAN JERAT BURUNG.......
BALIK. RUMAH. TIDO.......:-)

PETANG........NGKOPI....DI. WARUNG. CERITA. EKONOMI. ISLE , DAN EKONOMI
DUNIA.......BERDEBAT. MACAM. GADUH BESAR.......PENAT.......
BALIK RUMAH. ..........TIDO. LAGI......


MALAM........TENGOK BERITA TV 3. SUKU.........KEMUNDIAN....
PERGI. CANDAT. SOTONG......
KEMUNDIAN.....

SEBELUM. TIDO..... BUAT. ANAK. LAGI....

BERGITULAH. RUTIN. HIDUP. KU......

Anonymous said...

Cuba walaun2 Pas bwk selena gomez ni jumpa dgn tuan gurau hadi awang utk ditazkirahkn sblm konsert.

Manalah tau boleh dpt hidayah dari tuan gurau naib ulamak doniawi.

Anonymous said...

Sesungguhnya babi dan anjing adalah lebih mulia dari pencacai-pencacai Ultra Kiasu seperti Nobody yang memuliakan dan menyokong pemimpin-pemimpin kafir harbi menghina dan menentang ajaran Islam dan hukum Allah dan menfitnah ulama-ulama Islam.

Seperti babi-babi peliharaan Ultra Kiasu yang lain, pencacai-pencacai Ultra Kiasu yang menjadi ahli Tentera Kacang Merah RBA) makan dedak babi cap roket Crot..... croott.....crootttttt....

Selepas makan dedak babi cap roket, Iblis Ultra Kiasu memberi taklimat harian kepada syaitan-syaitan Ultra Kiasu @ pencacai-pencacai untuk menfitnah ulama Islam dan parti Islam oleh seekor babi yang menjadi ketua Tentera Kacang Merah (RBA).

Selepas taklimat, Iblis Ultra Kiasu akan bertanya pencacai-pencacai @ syiatan sama ada mereka faham tugas syaitan mereka, pencacai @ syaitan menjawab "oink...oink...oink....oink...."

Selepas menfitnah, memaki hamun dan memburuk-burukkan ulama Islam dan ajaran Islam, hati pencacai @ syaitan menjadi gelisah tahap gila babi lalu pencacai @ syaitan makan dedak babi cap roket Crot..... croott.....crootttttt..... Selepas itu main amoi, baham heroin, ganja, daun ketum, gam dll.....

Itulah kitaran hidup pencacai @ syaitan aka babi Ultra Kiasu!

Anonymous said...

JANGAN KOMEN. BANYAK 2. ADIK.....
NANTI. BANYAK. DAPAT. DOSA......

NAH........ AMBIK. NI. TIN. MILO.........!!!!!!!!

Anonymous said...

Salam En. Anonymous @ (Blogger) Nobody,

Nobody 7:55 PM, 7:58 PM, 8:00 PM, 8:01 PM dan 8:02 PM adalah bukan saya.

Tak ada masalah pun, bodoh, yang bacul, macam pondan murahan memang macam barua DAPIG dan KUALI tu!!!

BARUA DAPIG & KUALI TAK ADA HARGA DIRI!!!

Barua DAPIG kat sini, tuduh macam-macam, rupanya fitnah Hahahahhaa!!! Saya suka fitnah ulama Islam hahahaha.

Kita orang tidak gentlelah, suka palsu-palsukan identiti orang lain!!! suka fitnah ulama Islam!!! Fitnah sendiri punya.

Pernahkah fakta saya dapat dipatahkan??? MEMANG SELALU DIPATAHKAN!!

Rupanya kebatilan tu dah lenyap, ada juga saki baki mangkuk hayun DAPIG dan Kuali dah confirm batil (memfitnah tu pun batil) masih taknak berpijak di bumi yang nyata. SIAP NAK MENYAMAR MACAM PONDAN!!! INGAT LIM GONE END JE BACUL PONDAN!!! Mat Selfie Amoi pun sama.


Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam semua,

Nobody 7:55 PM, 7:58 PM, 8:00 PM, 8:01 PM, 8:02 PM, 8:10 PM, 8:14 PM, 9:42 PM, 9:47 PM, 9:57, 10:05 PM, 10.07 PM, 10.14 PM, 10:20 PM dan 10:28 PM adalah bukan saya.

Saya amat bencilah SYAITAN pondan MURAHAN BERWAJAH PEREMPUAN TAK TAHU MALU DAN BODOH yang suka menyamar menjadi saya dan cuba meniru saya yang TAK BERILMU, BODOH DAN BAHLOL sebab saya ini johan Tentera Kacang Merah (RBA) dalam bahagian menfitnah, memaki hamun dan menghina ulama Islam dan parti Islam !!! Adakah dia mahu merampas status johan kaki fitnah yang telah menjadi hak saya?

Tiap-tiap tahu saya dapat hadiah melancong ke Dinding Ratapan (Wailing Wall) dan mencium dan menjilat tapak kaki tuang guru Zionis Benjamin Netanyahu dan presideng Zionis Reuven Rivlin dan ular-mak Manis Friedman dan berpeluk cium dengan kaum Yahudi Zionis AshkeNAZI.

Walaupun puak Yahudi Zionis meludah muka saya dan enggan berpeluk cium dengan saya sebab mereka kata orang bukan Yahudi seperti saya (gentile) adalah haiwan ternakan (Goyim)sebab saya suka kena ludah atas muka kow..kow..

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam untuk semua balaci Dapig, Kuali, P*R dan Zionis,

Tiap-tiap tahun ular-mak besar Ultra Kiasu beri saya hadiah melancong ke Dinding Ratapan (Wailing Wall) dan mencium dan menjilat tapak kaki tuang guru Zionis Benjamin Netanyahu dan presideng Zionis Reuven Rivlin dan ular-mak Manis Friedman dan berpeluk cium dengan kaum Yahudi Zionis AshkeNAZI.

Walaupun puak Yahudi Zionis meludah muka saya dan enggan berpeluk cium dengan saya sebab mereka kata orang bukan Yahudi seperti saya (gentile) adalah haiwan ternakan (Goyim), saya amat suka kena ludah atas muka kow..kow..alangkah sedapnya menjilat air liur tuang guru, presideng dan ular-mak Yahudi Zionis sehingga menjilat jari dan.... hahahahahaha

Sesiapa yang teringin dan kempunan sangat nak merasa air liur dan menjilat tapak kaki tuang guru, presideng dan ular-mak Yahudi Zionis yang baru keluar dari tandas, bolehlah memohon menjadi macai Tentera Kacang Merah. Bila tension kena sembur dengan orang ramai, bolehlah hentam arak 12 botol supaya boleh mencapai tahap 'high' anjing gila mulut berbuih meracau-racau memaki hamun ulama Islam dan parti Islam.

Syaitan iblis sudah tentu gembira melihat balaci Tentera Kacang Merah mengikut contoh tokoh bapa munafik Abdullah bin Ubai dan tokoh musyrikin Abu Jahal. Ganjaran neraka 1st class untuk pengikut-pengikut Syaitan iblis.

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

KEHIDUPAN PENCACAI DAPIG:

LEPAS SUBUH...PERGI CUCI MUKA LAP-LAP SAJA.

PAGI....DENGAN BAU BUSUK PERGI BERATUR DI KEDAI NOMBOR EKOR.... NOMBOR EKOR SEMALAM TAK ADA ONG...SAMBIL BERATUR TERBAYANG HADIAH PERTAMA TAPI TAK PERNAH MENANG......WAH NOMBOR EKOR BERPUAKA !

...CERITA POLITIK, AMOI, JUDI, ARAK, DONIA DAN TUANG GURU ULAR-MAK LIM GONE END MASAKINI DALAM KEDAI KOPI SAM PAH JKK DAPIG...

KEMUDIAN PERGI HUTAN GALI LUBANG MAU JERAT BABI HUTAN MA.....DIKEJAR BABI HUTAN SAMPAI TERKENCING DALAM SELUAR....

BALIK RUMAH. TIDO DENGAN SELUAR BASAH.......

PETANG........MINUM KOPI KEDAI SAM PAH..... CERITA POLITIK, AMOI, JUDI, ARAK, DONIA, KONGSI GELAP DAN DAN TUANG GURU ULAR-MAK LIM GONE END LAGI .......BERDEBAT MACAM GANG TRIAD MAU GADUH BESAR....
PENAT...

PERGI HOTEL TAK ADA BINTANG MAIN AMOI YANG SUKA DERMA AIDS. ..........TIDO LAGI......

MALAM........TENGOK BERITA MESIAKINI.........KEMUDIAN....
PERGI MAIN JUDI..... BILA KALAH JUDI, HENTAM ARAK 5 ATAU 6 BOTOL.

BILA MABUK...BALIK RUMAH HENTAM ANAK BINI...SEBAB HATI SAKIT KALAH JUDI LAGI....

HAIYAA !!!

BERGITULAH RUTIN HIDUP PENCACAI DAPIG

Nobody said...

Salam En. Anonymous,

TAK PAYAH TULIS BANYAK-BANYAK PEREMPUAN JALANG!!!

Persamaan Encik Anonymous dengan IBLIS :-

1. Allah memerintahkan Iblis sujud kepada Adam, Iblis enggan!!!

Islam melarang umatnya daripada memfitnah, En. Anonymous enggan!!!

Kesimpulannya, IBLIS MENDERHAKAI ALLAH, ENCIK ANONYMOUS MENDERHAKAI ISLAM!!!

2. Iblis menderhakai Allah kerana ego, Adam daripada tanah, Iblis daripada api lebih mulia!!!

En. Anonymous menderhakai Islam kerana ego, Superman kafir harbi, Dia penyokong PAS walaupun BODOH TETAPI ADA NO KEAHLIAN PAS LULUS MASUK SYURGA!!!

3. Mengikut cerita Israiliyat Iblis ingin bertaubat di zaman Nabi Musa, tetapi enggan kerana terpaksa sujud kepada kubur Nabi Adam!!!

En. Anonymous lagi teruk, tak ada tanda-tanda nak BERTAUBAT!!!

EN. ANONYMOUS LAGI TERUK DARIPADA IBLIS, IBLIS TIDAK PERNAH MENYEKUTUKAN ALLAH!!!

EN. ANONYMOUS BERKETUAKAN ULAMA SYIRIK YANG MENYEKUTUKAN ALLAH!!!

TAK PAYAHLAH NAK GTULIS BANYAK-BANYAK PENYOKONG-PENYOKONG PAS SEKALIAN!!!

KORANG DAH DICOP BODOH OLEH GENG KORANG SENDIRI IAITU PERWAKILAN PAS JOHOR!!!

GENG-GENG KORANG IAITU ENCIK ANONYMOUS DAN EN. IR ANONYMOUS TELAH MEMFITNAH DAN TIDAK MAHU BERTAUBAT DARIPADA DOSA MEMFITNAH!!!

KORANG BERKETUAKAN ULAMA ASSU' YANG SYIRIK!!!

TETAPI TAK APA, KORANG TAK MALU MENERIMA KENYATAAN YANG MEMPERMAINKAN ALLAH MACAM ALLAH TU MAK ABAH KORANG BAHAWA ADA NO KEAHLIAN PAS LULUS MASUK SYURGA!!!

HAHAHAHHAHAAAA!!!! TAK PAYAH TULIS BANYAK-BANYAK!!! MEMANG KORANG TU BANGANG!!!



Nobody said...

Salam En. Anonymous,

Kalau dah taasub Ulama Syirik tu, ingatlah, wang 1MDB dah digunakan beli arak dan bayar hutang judi di Las Vegas!!!

Mana suara ulama yang nak jadi penasihat kerajaan sangat-sangat tu!!!

APA??? TAK ADA SATU NASIHAT PUN!!!! DIAM TANDA SETUJU!!!

CONFIRM ULAMA ASSU'

MANA PENYOKONG-PENYOKONG PAS??? SOKONG ULAMA ASSU' PUN TAK APA SEBAB ADA NO KEAHLIAN PAS LULUS MASUK SYURGA???

BODOH!!!

Nobody said...

Salam semua,

Haji Hadi berdiam diri DUIT RAKYAT DIGUNA BELI ARAK!!!

Haji Hadi berdiam diri DUIT RAKYAT DIGUNA BAYAR HUTANG JUDI!!!

HAJI HADI BERDIAM DIRI KEPADA KEMUNGKARAN!!!

HAJI HADI ULAMA ASSU'!!!

PENYOKONG PAS BANGANG MENYOKONG ULAMA BANGANG PENJUAL AGAMA!!!

ENCIK ANONYMOUS LEBIH TERUK DARIPADA IBLIS KERANA IBLIS TAK PERNAH MENYEKUTUKAN ALLAH!!! ENCIK ANONYMOUS MENYOKONG HAJI HADI SYIRIK DAN SELALU MENYEKUTUKAN ALLAH!!!

Nobody said...

Haduii.......dia ingat rakyat buta dan tuli ke? Pas tidak perang dengan sesiapa, tidak perlu gencatan senjata, kata Hadi 26 Julai 2016 | MALAYSIA DATELINE

Berbeza dengan cadangan timbalan presidennya sebelum ini, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, Pas tidak berperang dengan sesiapa dan tidak memerlukan 'gencatan senjata'. "Tidak ada genjatan senjata (gencatan serangan). Kita berdialog, berbahas, berhujah secara demokrasi dengan semua pihak. Tidak ada dan tidak timbul genjatan senjata," kata presiden Pas dalam wawancara dengan media di Alor Setar itu.

Beliau menyalahkan laman web khasnya Malaysiakini yang kononnya tidak menyiarkan sepenuhnya kenyataan dari Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man itu. "Kita perlu baca kenyataan timbalan presiden dalam Harakahdaily bukan dalam Malaysiakini. Malaysiakini memetik separuh sahaja tidak ambil semua. Yang ambil semua dalam Harakahdaily. Kalau baca separuh saja tidak adil," kata Hadi dalam sidang media itu.

Sebelum ini, Tuan Ibrahim mengeluarkan kenyataan agar semua parti pembangkang membuat genjatan serangan sesama mereka dan menghalakan serangan kepada musuh bersama iaitu BN dan Umno. Ekoran itu, Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyudin Hassan telah berkata, itu bukan kenyataan Pas tetapi kenyataan pribadi timbalan presiden Pas. Namun, katanya, perkara itu akan dibawa kepada mesyuarat jawatankuasa Pas pusat yang diadakan pada 17 Julai lalu.

Selepas mesyuarat itu, Pas tidak mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai isu itu namun Tuan Ibrahim berkata, genjatan senjata itu adalah pandangan pribadi beliau. Kenyataan penuh Tuan Ibrahim mengenai genjata senjata ini disiarkan sepenuhnya oleh Malaysia Dateline sebelum ini.

Nobody said...

PAS Bisu Isu 1MDB: Harakah Cuba Tegakkan Benang Basah

PETALING JAYA: Lidah rasmi PAS Harakahdaily hari ini menyenaraikan kenyataan beberapa pemimpin kanan PAS bagi menepis dakwaan parti itu membisu dalam isu skandal 1MDB.

“Dakwaan kononnya PAS membisu berhubung skandal 1MDB adalah propaganda, cetusan sensasi dan publisiti murahan pihak yang terdesak untuk mencalar kewibawaan PAS.

“Malah, difitnah pula pimpinan PAS cuba melindungi mereka yang terlibat termasuk Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan menerima imbuhan ‘dedak’ atas sikap itu,” kata komen yang disusuli 18 kenyataan media sejak Disember lalu.

Bagaimanapun, tinjauan mendapati sembilan atau 50% daripada 18 kenyataan yang disenaraikan adalah daripada Timbalan Presiden, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, pemimpin PAS yang dilihat lantang mengkritik secara langsung syarikat bermasalah itu.

Dua kenyataan dikeluarkan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, satu daripadanya merupakan gesaan supaya kuasa asing tidak campur tangan siasatan 1MDB, manakala satu lagi merupakan kenyataan bersama Tuan Ibrahim menuntut penubuhan suruhanjaya diraja bagi menyiasat syarikat milik Kementerian Kewangan itu.

Satu-satunya kenyataan dikeluarkan Mursyidul Am, Datuk Dr Haron Din, mengkritik laporan The Wall Street Journal (WSJ) mengenai aliran wang berbilion ringgit ke dalam akaun peribadi Najib sebagai “tidak logik”.

Kenyataan Haron itu dibuat selepas laporan WSJ pada Jun 2015 yang mendedahkan Najib menerima RM2.6 bilion. Najib mengakui menerima wang tetapi menafikan ia ada kaitan dengan 1MDB.

Skandal 1MDB kembali hangat selepas Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat memfailkan saman mahu menyita aset berkaitan 1MDB bernilai AS$1 bilion, selepas penyiasat negara itu mendapati salah laku dan kecurian wang daripada syarikat itu.

Dokuman AS itu turut menamakan anak angkat Najib, Riza Aziz, dan antara lain mendakwa sejumlah AS$11 juta (RM44.8 juta) wang 1MDB dibayar kepada sebuah kasino di Las Vegas bagi melangsaikan hutang judi ahli perniagaan Low Taek Jho.

-FMT

Nobody said...

Salam semua,

Nak tengok pondannya penyokong PAS, menggunakan nama 'NOBODY' seolah-olah kenyataan saya!!!

Saya tak pernah menyamar jadi orang lain!!!

Kepada orang tiruan tu sedarlah, kalau korang tak mengamalkan perkara batil sudah tentu-tentulah korang boleh jawab hujah saya!!!Jadi kebatilan tu terserlah, kebodohan tu terlihat sudah!!!

ORANG YANG BODOH MEMANG SUKA BUAT PERKARA-PERKARA BATIL!!!

Anonymous said...

Salam semua balaci, barua dan macai Ultra Kiasu dan Pakatan Haprak,

'Nobody' 8:47 PM, 8:59 PM, 9:04 PM, 9:07 PM, 9:09 PM dan 9:14 PM adalah bukan saya. Saya sangat benci orang guna nama saya!

TAK PAYAH TULIS BANYAK-BANYAK PONDAN JALANG!!! KORANG BERKETUAKAN LIM GONE END PARTI ULTRA KIASU YANG SYIRIK!!!

HAHAHAHHAHAAAA!!!! TAK PAYAH TULIS BANYAK-BANYAK!!! MEMANG KORANG TU BANGANG!!!

Kalau dah taasub Tuan Guru Ular-mak Lim Gone End kafir tu, ingatlah, wang kertas kerja dan wang jual tanah kerajaan dll dah digunakan beli apa? Arak? Dedak babi? Beli munafik? Bayar tentera kacang merah? Modal PRU14? Atau masuk akaun sendiri?

Mana suara Lim Siang Ikan yang nak jadi puanhsihat Ultra Kiasu sangat-sangat tu!!!

APA??? TAK ADA SATU NASIHAT PUN!!!! DIAM TANDA SETUJU!!!

CONFIRM ULAR-MAK KAFIR

Ular-mak Lim Gone End dan punah-sihat Siang Ikan berdiam diri DUIT RAKYAT DIGUNA membayar harga kertas kerja yang harga tak masuk akal manusia normal.

ENCIK 'NOBODY' LEBIH TERUK DARIPADA IBLIS KERANA IBLIS TAK PERNAH MENYEKUTUKAN ALLAH!!! PENYOKONG ULTRA KIASU BANGANG MENYOKONG SIFU BANGANG PENJUAL TANAH NEGERI!!!

Haduii.......dia ingat rakyat buta dan tuli ke? Ultra Kiasu Bisu Isu Harga Kertas Kerja Dan Isu Banglo: Lim Gone End Cuba Tegakkan Benang Basah

Kepada orang tiruan tu sedarlah, kalau korang tak mengamalkan perkara batil sudah tentu-tentulah korang boleh jawab hujah saya!!!Jadi kebatilan tu terserlah, kebodohan tu terlihat sudah!!!

ORANG YANG BODOH MEMANG SUKA BUAT PERKARA-PERKARA BATIL!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

'Nobody' 8:47 PM, 8:59 PM, 9:04 PM, 9:07 PM, 9:09 PM dan 9:14 PM memang bangang nak mampus. 'Nobody' 8:47 PM tulis komen penuh dengan maki hamun seolah-olah makbapak dia kaki maki hamun orang lain. Mungkin dengan jiran pun mereka bergaduh besar sebab mulut laser mereka! Bapa borek anak rintik !

'Nobody' 8:47 PM suka sangat suka memaki hamun dan menfitnah ulama-ulama Islam dan parti Islam sebab ulama Islam dan parti Islam mahu melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah. 'Nobody' 8:47 PM mungkin telah minum berbotol-botol air kencing syaitan dan makan dedak babi cap roket yang telah menyebabkan dia menjadi 'high' dan meracau-racau meroyan sakan. Maka tidak hairanlah komen-komennya setaraf dengan tulisan pesakit mental.

'Nobody' 8:47 PM sembah Tuang Guru Ular-mak Presideng Lim Gone End sebab dia fikir Lim Gone End 'Tuhan' Wang! Dia fikir kalau dia mampus, dia boleh bawa duit China mati untuk rasuah malaikat dalam kubur supaya malaikat tidak hentam dia dalam kubur! Ini jelas menunjukkan kebodohan 'Nobody' 8:47 PM melampaui kebodohan lembu dan keldai !

'Nobody' 8:47 PM juga lupa pemimpin Ultra Kiasu pujaan 'Nobody' sedang mengalami penyakit jantung berdebar-debar DAP-DIP-DUP kerana hari perbicaraannya telah hampir tiba. Malangnya Lim Gone End telah cuba mengheret lembu dan keldai seperti 'Nobody' 8:47 PM untuk menyokong Lim Gone End menghadapi perbicaraan !

Kita pasti pencegah rasuah telah mengumpul banyak bukti dan saksi untuk menentukan Lim Gone End akan berehat dalam hotel 0 bintang dan makan dan minum diberi percuma dan berehat bertemankan lipas dan nyamuk. Kita tahu semua skandal Lim Gone End akan terdedah dalam perbicaraan Tuang Guru Ular-mak Presideng Lim Gone End.

Ini jelas menunjukkan kebangangan dan kemunafikan pencacai-pencacai Ultra Kiasu yang sibuk menuduh orang lain terlibat dalam rasuah sehingga mereka lupa bos mereka sendiri pun terlibat dalam rasuah, pecah amanah dan salah guna kuasa.

"SOLIDARITI BERSAMA PERASUAH ULTRA KIASU DAN PAKATAN HAPRAK"

Ir Anonymous said...

Anak itik berparuh tebal
Anak monyet suka makan buah

Kalau kita nak dilihat cerdik di mata penyokong bebal
Jom lah kita bersolidariti bersama para perasuah

Ir Anonymous said...

Anak itik berparuh tebal
Anak monyet suka makan buah

Kalau kita nak dilihat cerdik di mata penyokong bebal
Jom lah kita bersolidariti bersama para perasuah

Ir Anonymous said...

Beli banglo murah di PP,
Bersoladiriti bersama perasuah di PD,

Kalau PAS ada sayap DHPP,
DAP pula ada sayap DHPD (baca PAN).

Anonymous said...

Pantun Untuk kaum Munafik

Ultra kiasu berjalan malam,
Bersama munafik mencari saka,
Sokong kafir hina Islam,
Tanda munafik penghuni neraka.

Palestin diserang jet kfir,
Jatuh ke laut lalu tenggelam,
Puak liberal penjilat kafir,
Menyerang Islam dari dalam.

Rasa gembira lihat sifu mati,
Mati tercekik gelang suasa,
Umat Islam berhati-hati,
Ular liberal racun berbisa.

Anonymous said...

......crit.........crot............crottttttttttttttttttttttttttttttt.........!!!!!!
Wwenak.........tennan.......mereem. merreem...........mellikkkkkkkkkk.......

bang jul said...

PAS Youth Missionary cara menghapus akun bbm lewat email Committee chairman, Sabri Hafez previously voiced objections to the singer's concert was considered tarnished glory of Syawal.

«Oldest ‹Older   201 – 236 of 236   Newer› Newest»

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails