Monday, July 18, 2016

Perampaskuasa Turki Adalah Ahli Majlis Tertinggi Tentera, Pernah Bekerja Di Israel.

Hasil carian imej untuk Pembelot Turki pernah bekerja di Israel
Orang ramai mengibarkan bendera di Dataran Kizilay, Ankara untuk menunjukkan sokongan kepada Presiden Turki, Recep Tayyip Erdogan.

RAMPASAN kuasa tentera di Turki yang berakhir dengan kegagalan kelmarin diketuai oleh bekas komander tentera udara negara itu, Jeneral Akin Ozturk, 64, yang pernah menjadi atase tentera di Israel.
Ozturk berkhidmat dari tahun 1998 hingga tahun 2000 di Kedutaan Turki di Tel Aviv dan kemudian memimpin pasukan angkatan tentera udara sehingga bersara tahun lalu. Beliau kekal anggota Majlis Tertinggi Tentera Turki.

38 comments:

Anonymous said...

Di serata dunia ada golongan bertopengkan Islam untuk membawa ideologi secular liberalisme bertopengkan Islam. Di Turkey ada Kudet gagal yg pro Israel. Di Malaysia ada PAN yg pro DAP. DAP pula bersikap bagai Israel dgn sikap anti Islam dan menindas penduduk Islam di Pulau Pinang

Anonymous said...

http://www.ismaweb.net/2016/03/ultra-kiasu-musuh-sebenar-umat-islam-ridhuan-tee/

Ultra kiasu musuh sebenar umat Islam: Ridhuan Tee

Oleh Nurul Ashikin Abdul Halim, wartawan pelatih Ismaweb

BANGI, Isnin – Umat Islam terutamanya parti PAS dan UMNO harus menyedari bahawa puak ultra kiasu adalah musuh paling bahaya hari ini.

Pendakwah bebas, Prof Dr Mohd Ridhuan Tee Abdullah berkata, kepimpinan ultra kiasu adalah muka-muka yang mahu menjahanamkan Melayu.

“Kenalilah ultra kiasu sebenarnya. Mereka tidak akan puas selagi negara ini tidak berada dalam genggaman. Jangan disokong, termasuk majlis peguamnya, kerana mereka musuh Islam yang nyata.

“Walaupun ultra kiasu sering berkata partinya berbilang kaum, berasaskan perlembagaan, tetapi berapa kerat muka Melayu,” katanya dalam ruangan kolumnis di Sinar Harian hari ini.

Beliau yang juga pensyarah di UniSZA berkata, Pulau Pinang dan Singapura telah menjadi bukti sikap ultra kiasu terhadap Islam.

“Seperti realiti di Pulau Pinang, Melayu ke mana? Islam di mana?

“Baru-baru ini, saya bersama rakan, pergi ke Singapura menggunakan jalan darat atas urusan peribadi. Sampai di Imigresen Woodland, saya diminta turun. Pemeriksaan dilakukan. Saya dilayan seperti pengganas. Gambar dan cap jari saya diambil. Setelah lebih dua jam bersoal jawab, datang surat mengatakan, saya tidak dibenarkan masuk ke sana.

“Alasan tidak diberikan. Tetapi saya yakin ia amat berkaitan dengan komen saya terhadap ultra kiasu selama ini. Lihatlah pakatan mereka. Saya pun di escort sampai melepasi Tambak. Saya tidak rugi satu sen pun tidak ke Singapura. Cuma, saya hanya mahu mengingatkan betapa bahayanya ultra kiasu,” katanya.

Menyentuh soal persiapan menghadapi pilihan raya, Ridhuan mendedahkan bahawa ultra kiasu akan memperalatkan ‘Melayu celup’ untuk mendapatkan kerusi.

“Ultra kiasu dari awal lagi sudah mengumumkan akan meletakkan calon di 8 DUN Selangor yang dimenangi oleh PAS. PAS membidas dan mengisytiharkan ‘perang’ akan mempertahankan kesemua kerusinya. Perisytiharan ‘perang’ dijawab dengan bongkaknya oleh ultra kiasu.

“Mereka amat yakin akan menang 8 kawasan PAS dengan meletakkan calon Melayu celup, dalam rangka strategi untuk menjadi Menteri Besar Selangor. Sebab itu ultra kiasu sudah bersedia awal dengan melantik calon Melayu celup sebagai calon Ahli Majlis Ampang Jaya walaupun tidak tinggal di Ampang,” katanya.

Sehubungan itu, beliau berharap agar UMNO berpakat dengan PAS membenamkan ultra kiasu bagi mempertahankan kerusi lamanya.

Dalam pada itu, Ridhuan juga memberikan peringatan kepada Melayu PKR supaya mengundi PAS.

“PKR boleh dikatakan ‘kuat’ hari ini disebabkan Pas memberikan laluan dan mengundi PKR. Jika tidak, PKR putih mata. Justeru, jangan berlagak. Mungkin PKR akan berkata, Pas menang banyak kerusi disebabkan oleh PKR mengundi Pas.

“Jawapannya, PKR tidak ada pilihan melainkan mengundi Pas kerana Umno sudah menjadi seteru mereka selepas Anwar Ibrahim ditendang keluar. Lagipun, Pas sudah terlibat dalam politik, sejak sistem pilihan raya diperkenalkan. Bukan seperti PAN. Baru setahun jagung, begitu berani meminta itu dan ini,” katanya lagi.

Menyentuh isu Majlis Perjanjian Pakatan Harapan 2015 dan Deklarasi Rakyat, Ridhuan berkata, kedua-duanya tidak menguntungkan Islam bahkan menguntungkan ultra kiasu.

“Sampai bila kita harus diperbodohkan oleh ultra kiasu demi kuasa? Ultra kiasu akan terus memperalatkan orang Islam untuk menguburkan PAS.

“Saya harap Melayu PKR bertindak rasional dalam hal ini. PAS berhak mempertahankan kerusi yang mereka menangi memandangkan itu hak mereka. Sekadar peringatan untuk UMNO, tidak mustahil PAS menambah kerusi dalam PRU14 jika UMNO masih tidak berubah,” katanya.

Anonymous said...

Anon 9.35am, FITNAH laa ko, kalo betul Islam di tindas dah lama orang2 Islam bangun menentang. Sah PEMAKAN DEDAK......... banyak kau lantak dedak ye??????????????

Anonymous said...

Anon 10:40 AM cuba menegakkan benang basah untuk mempertahankan Ketua Musyrikin Penang dan pencacainya yang telah menghina ajaran Islam dan hukum Allah dan menghasut orang ramia menentang Islam. Dan pada masa yang sama berpuluh kampung Melayu @ umat Islam telah dirobohkan semasa pemerintahan rejim Ketua Musyrikin Penang.

Jika kita bandingkan rejim Ketua Musyrikin Penang dengan rejim pengganas Israel, kita akan dapati mereka mempunyai persamaan iaitu mereka menindas umat Islam dan mereka mengamalkan penghapusan etnik (ethnic cleansing) maka kita merasa hairan melihat Ketua Musyrikin Penang dan pencacainya menyokong rejim pengganas Israel!

Hari ini semua orang tahu Ketua Musyrikin Penang dan pencacainya mengamalkan rasisme (perkauman) untuk menindas umat Islam dan menghapuskan hak orang Melayu sebagai penduduk asal negara ini. Mereka tidak menghormati hak umat Islam sebagai penduduk majoriti apabila mereka menghina khutbah Jumaat, khutbah hari raya, pakaian menutup aurat wanita Islam dll.

Keldai sahaja yang menyokong Ketua Musyrikin Penang dan pencacainya dan mereka rela menjadi tunggangan Ketua Musyrikin Penang dan pencacainya kerana keldai tidak mempunyai akal ! Keldai rela menjilat kaki Ketua Musyrikin Penang kerana mereka fikir Ketua Musyrikin Penang adalah Hitler abad ke 21 !

Anonymous said...

Jantung Ketua Musyrikin Penang sedang berdebar-debar DAP-DIP-DUP menunggu hari perbicaraan kerana semua kejahatannya akan terdedah dalam mahkamah. Dengan bukti yang kukuh dan saksi-saksi yang ramai, terdapat kemungkinan Ketua Musyrikin Penang akan dipenjarakan untuk tempoh yang lama. Jika ini berlaku, berita ini akan mengembirakan pemimpin roket yang lain yang sudah lama menunggu untuk menjadi KM yang baru.

Dan seekor lagi pemimpin roket telah menyerahkan kedaulatan dan hak negara (perairan negara di Laut China Selatan) kepada negara China Komunis. Ini jelas menunjukkan pemimpin-pemimpin parti roket dan talibarut mereka seperti 'Nobody' adalah pengkhianat yang mengancam keselamatan negara. Jika mereka berpihak kepada China Komunis, sepatutnya mereka pulang ke negara China Komunis! Jika mereka bernasib baik, mereka boleh bekerja mengangkut tahi di China.

Anonymous said...

Umat Islam di Malaysia wajib menolak DAP. Menyokong DAP bagai menyokong Abu Jahal kerana DAP adalah anti Islam

http://www.ismaweb.net/2015/09/melayu-wajib-tolak-dap/

Melayu wajib tolak DAP

BANGI, Selasa – Naib Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), sebuah pertubuhan Melayu dan Islam sederhana, Abd Rahman Mt Dali sekali lagi menegaskan pendiriannya bahawa orang Melayu mesti menolak parti cauvinis dan rasis seperti DAP.

Mempertahankan kenyataannya itu beliau berkata, DAP sejak dahulu lantang mempersoal dan menentang hak-hak keistimewaan Melayu dan Islam.

Katanya, mereka sering mempamerkan sifat anti-Islam dan menentang banyak perkara berkaitan agama Persekutuan.

“Baru-baru ini DAP menegaskan yang mereka akan kekal di Selangor kerana tidak mahu PAS melakukan apa sahaja termasuk memperkenalkan larangan menjual arak.

“Nampakkah di situ yang DAP memang penentang kemajuan Islam. Mereka tentang pengharaman arak. Mereka sebenarnya takut imej Islam akan terus mekar di Malaysia,” katanya kepada Ismaweb.

Beliau berkata demikian merujuk kepada kenyataan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang tidak berundur dari kerajaan negeri Selangor kerana bimbang Pas akan melakukan apa sahaja seperti memperkenalkan larangan menjual arak di negeri itu.

Sementara itu mengulas mengenai gabungan DAP dengan Parti Amanah Negara (Amanah) yang dipimpin kumpulan serpihan Pas, Jun lalu Abd Rahman berkata, perjuangan mereka masih diragui.

“Apakah mereka yakin kerjasama mereka dengan rakan politik seperti DAP dapat menundukkan semua kemahuan DAP,” soalnya.

Anonymous said...

Marilah kita semua menolak parti roket dan pemimpin roket dan pencacai roket dan hamba abdi roket seperti parti kuali dan parti PK* kerana mereka memperomosi ajaran sesat seperti sekularisme, liberalisme dan pluralisme yang amat bertentangan dengan ajaran Islam dan hukum Allah.

Hamba abdi roket mendakwa mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka menyokong Ketua Musyrikin Penang dan pencacai-penacainya menentang ajaran Islam dan hukum Allah. Sesungguhnya mereka adalah pengkhianat kepada Islam dan umat Islam.

Wahai umat Islam marilah kita semua menyokong ulama Islam dan parti Islam menegakkan ajaran Islam dan hukum Allah di negara ini semoga Allah merahmati dan memberkati kehidupan kita di dunia dan akhirat !

Anonymous said...

http://hajihassanomar.blogspot.my/2016/07/rupanya-anthony-loke-ulama-rujukan.html

Rupanya Anthony Loke Ulama rujukan parti PAN bukan Ahmad Awang!


IKRAM yang menjadi tulang belakang parti PAN semala telah menganjurkan satu forum di Nilai, Negeri Sembilan dengan tajuk 'adakah istilah kafir harbi masih relevan'.

Idea forum ini ialah untuk membersihkan nama DAP sebagai kafir harbi daripada kacamata umat Islam negara ini. Jika DAP tidak dibersihkan, PAN akan menjadi sukar untuk mendampingi orang Melayu. Pakar perancangan PAN Dr Maszlee Malik antara mereka yang mengatur strategi ini dipanggil 'Pembersihan Imej'.

Saya tak nak ulas pasal Maszlee Malik dan perancangan masa depan PAN. Biar dia, Saari Sungip, Dr Zul dan berapa orang lagi yang buat kerja ini.




Saya hanya nak ulas pasal Hasanuddin Mohd Yunus, Naib Presiden PAN yang mengesahkan bahawa dia merujuk kepada Setiausaha Organisasi DAP Anthony Loke dalam hal-hal berhubung kenyataan Islam yang menjadi kontraversi.
He meant it in a very literal sense, saying DAP was open to learning about Islam if it had erred.

"I asked DAP organising secretary Anthony Loke for permission if I could say this.
Dulu nak bertanding, tanya DAP
Calon pun sanggup tukar Mat Sabu kerana DAP cadang mesti bukan daripada PAS
Orang kata (bukan saya) warna oren pun DAP cadang
Bendera dan banner semasa PRK pun DAP yang buat, Khalid Samad sendiri tak tahu (Itulah hebatnya Khalid?)

Pasal Islam pun tanya DAP
Habis mana nak letak Ahmad Awang dan Ghani Shamsuddin??
Sekadar baca doa macam UMNO buat kepada ulama?

Patutlah Mejar Zaidi marah sangat!

Anonymous said...

Soalan kepda PAN:

Ayam katok gantung tak sembelih, halal makan tak?


Jawapan yg Mungkin Akan Dikeluarkan oleh PAN:

Jawapan nanti kami beri sebab kena tanya DAP dulu.

Anonymous said...

Firman Allah SWT.:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۚ أَتُرِيدُونَ أَن تَجْعَلُوا لِلَّهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا مُّبِينًا

Yang maksudnya:
“Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu” [An-Nisaa’ : 144].

Bagi mendapatkan sokongan dan bantuan termasuk dari segi kewangan bagi bergerak berpolitik para pemimpin PAN sanggup mencabul Perintah Allah SWT tersebut iaitu mengambil tindakan berteman rapat dengan DAP (sebuah parti yang pemimpin tertingginya Lim Kit Siang dan Lim Eng Guan beragama kristian.).... Para pemimpin PAN tidak menendadkan amaran Allah SWT iaitu:

وَلَن تَرۡضَىٰ عَنكَ ٱلۡيَہُودُ وَلَا ٱلنَّصَـٰرَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَہُمۡ‌ۗ قُلۡ إِنَّ هُدَى ٱللَّهِ هُوَ ٱلۡهُدَىٰ‌ۗ وَلَٮِٕنِ ٱتَّبَعۡتَ أَهۡوَآءَهُم بَعۡدَ ٱلَّذِى جَآءَكَ مِنَ ٱلۡعِلۡمِ‌ۙ مَا لَكَ مِنَ ٱللَّهِ مِن وَلِىٍّ۬ وَلَا نَصِيرٍ (١٢٠)

Yang Maksudnya:

”Orang-orang Yahudi dan Nasrani (kristian) tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): “Sesungguhnya petunjuk Allah (ugama Islam itulah petunjuk yang benar.)”. Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.” [Al-Baqarah : 120.]

[Notakaki No. 44: Ayat ini memberi pengajaran kepada umat Islam bahawa orang-orang Yahudi dan Kristian itu akan terus berusaha sedaya upaya untuk memperdaya orang-orang Islam supaya mengikut kehendak mereka. Berbagai-bagai cara dan jalan yang mereka lakukan untuk merosakkan kepercayaan dan keperibadian orang-orang Islam, dan kerana banyak yang tidak menyedari hakikat ini maka bukan sedikit dari kalangan umat Islam yang terikut-ikut kepada adat dan cara hidup mereka, semata-mata dengan alasan menurut peredran zaman, sekali pun yang diikuti itu bersalahan dengan ajaran Islam dan bertentangan dengan nilai-nilai akhlak dan budi pekerti yang mulia. Hakikat ini WAJIB disedari, dan mana-mana yang telah terlanjur, WAJIB kembali ke jalan yang benar.".

[Tafsir PIMPINAN AR-RAHMAN kepada Pengertian Al-Qur’an, Bahagian Hal Ehwal Islam, Jabatan Perdana Menteri, Kuala Lumpur, 1995, Cetakan ke-6, hal.46].

Anonymous said...

Menyampah aku tengok Melayu PAS yg taksub dgn lebai lebai yg jadi doktor dgn jampi jampi
Claim perubatan Islam dgn menjual ayat ayat Allh tapi dalam sejarah dia belajar agama aje
Magic kot
Kena rasuk syatain oklah berubat cara pak lebai
Sama lah walaun tak nak bantah ulamak kalau ulamak tak betul cakapnya dah diset pikiran tegur ulamak masuk nereka

Anonymous said...

Wahai PAN baca ayat ini dan faham


Firman Allah SWT.:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۚ أَتُرِيدُونَ أَن تَجْعَلُوا لِلَّهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا مُّبِينًا

Yang maksudnya:
“Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu” [An-Nisaa’ : 144].

Anonymous said...

Wah...pencacai 1:42 PM meroyan sakan apabila kejahatan sifunya dibongkar dan didedahkan di dunia ini. Itu belum lagi di akhirat apabila tangan, kaki dll mendedahkan kejahatan sifu dan pencacai-pencacainya.

Anonymous said...

Aku tak faham dgn PAN-JIM ni, membenci PAS, ISMA, Jamaat Tabligh, NGO2 Islam yg lain, Ulamak dlm dan luar negara, Para Imam2 masjid dan suarau, Institusi Ugama termasuk mufti, kadi . Yg dibangga dan dihalalkan adalah DAP.

Adakan PAN-JIM rasa yg kepimpinan DAP boleh membawa ahli2 PAN melalui titian sirat??????

Anonymous said...

wakahkah...nampak sgt berpecah belah bangsa Melayu ni. wakahkah..

Hadi Al-Tahi said...

agaknya inilah muka2 yang berlakon dalam cubaan rampasan kuasa di Turki seperti yang didakwa oleh timbalan ketua pemuda parti penjual agama merangkap anak jantan presiden parti penjual agama hadi ulamak kepala taik sedunia!!!! begitulah dungunya anak dan bapak. anak ekor taik dan bapak pulak kepala taik. walonta bahalol terus jadi pencacai dengan harapan dapat no ahli parti penjual agama untuk jadi bukti masuk ke syurga. tuiiiiiiiiii

Anonymous said...

Di negara arab. Sesama islam, selesaikan. Masalah guna. Mesingun k , kebal , bom
Kereta , gas. Beracun dan lain 2nya..
Di. Malaysia.sesama islam selesaikan masalah guna kata2 melabelkan orang lain ,
Mungkir perjanjian atau u. Turn , menyalahkan orang lain saja , janji. Syurga neraka
Dan. Fitnah. Jahat. Contohnya , larangan azan. Di p. Pinang....last2. Minta. Maaf.....
Kesan nya imej pas. Jatuh. Mendadak ,dan meriah acara.nya. islamphobia
Gara. 2. Pas. Punya. Pasal.....
Kalau. Kerajaan. B. N. , tidak. Buat. Sesuatu. Sekarang saya. Pasti. Akan. Datang
Melayu sesaama melayu. Akan. Berperang. Seperti. Negara. Arab......

Anonymous said...

Wah....pencacai 8:35 PM meroyan sakan memaki hamun, menghina dan menfitnah ulama Islam dan pemimpin parti Islam. Maki hamun, penghinaan dan fitnah ini jelas mencerminkan sikap sifu-sifu sekular liberal pencacai 8:35 PM yang tidak bermoral. Apabila pencacai-penacai sekular liberal seperti pencacai 8:35 PM makan dedak babi ternakan, mereka akan menulis komen dalam keadaan 'high'(mabuk)! Jika bekalan dedak babi terputus, pencacai-penacai sekular liberal akan menghidu gam atau tahi lembu!

Anonymous said...

Wah.....Anon 8:35 PM adalah batu api yang cuba melaga-lagakan bangsa Melayu. Sudah pasti Anon 8:35 PM telah mendapat upah dedak babi ternakan untuk bekalan bulan Julai. Selepas ini, dia akan meroyan lagi untuk bekalan dedak babi bulan Ogos.

Anonymous said...

DI UMPAMAKAN TINGGAL DI RUMAH FLET.....!!!!!

PARTI PAS BERGADUH ANAK BERANAK. TERPEKIK. TERLOLONG SIANG MALAM
TIADA HENTINYA......
BERGADUH LAGI. DENGAN. JIRAN. TINGKAT. ATAS. BUAT. FITNAH KEMUNDIAN
MINTA MAAF............!!!!!!!!
BERGADUH. LAGI DENGAN. JIRAN SEBELAH. KIRI DAN KANAN RUMAH PASAL
ISU SIAPA MASUK SYURGA..... SIAPA. YANG. MASUK NERAKA. ..........!!!!!!!!!!....
KEMUNDIAN DIA BERTEKAK HAMPIR BERTUMBUK DENGAN PENGHUNI BLOK
HADAPAN RUMAHNYA PASAL. ISU MANGSA BANJIR , BALAK YANG HILANG
DAN ISU TANAH. YG. MEMBABITKAN S. USAHA AGONG. PAS......!!!!!!!!
KELURAGA DIA BERGADUH. LAGI. DENGAN DI SERTAI. ANAK DAN BINI BININYA
DENGAN. JIRAN LAMA YANG TINGGAL. DI BELAKANG. RUMAH. MENGENAI ISU
HUDDUD , DAN ISU. WALAKQ. PEMIMPIN........!!!!!!!!....
BERGADUH. LAGI DENGAN. CARA MENYENDIR. ORANG 2 YG LALU LALANG
DI HADAPAN RUMAHNYA DENGAN KATA 2 ANJING. MENYALAK BABI , BERUK
JEBON DAN GILA TALAK.......!!!!!!!!!!......
BERGADUH LAGI DENGAN PEMBACA. METER API DAN AIR PASAL ISU.
KENAIKAN KOS SARA HIDUP. , RASUAH , DAN PENGANGGURAN.........!!!!!!!!
KEMUNDIAN. BERGADUH. LAGI DENGAN PEHAĶ PENGURUSAN. BLOK PASAL
ISU BIL TUNGGAKAN. DAN ARUAT ORANG DI SEKELILINGNYA......
BER GADUH. DAN TERUS BERGADUH. TIADA HENTINYA SEPANJANG. HAYAT...
ITU LAH. PERUMPAMAAN. PARTI. PAS. SEKARANG.......KAKU DAN BEKU......!!!!!

Anonymous said...

mca mic gelakan dap amno jugak tentang hukum jinayah islam
lagi cilako puak islam pun tentang
dari sabah sarawak pun tentang
yang bahaya munapik

Anonymous said...

Wah...Anon 11:46 PM menceritakan kisah rumahtangga Anon 11:46 PM sendiri yang sangat bermasalah sejak Anon 11:46 PM menjadi pencacai sifu roket dan memberi keluarganya makan dedak babi ternakan. Satu kampung sudah heboh dan tahu kisah keluarga Anon 11:46 PM :

BERGADUH ANAK BERANAK. TERPEKIK. TERLOLONG SIANG MALAM
TIADA HENTINYA......
BERGADUH LAGI. DENGAN. JIRAN. TINGKAT. ATAS. BUAT. FITNAH KEMUNDIAN
MINTA MAAF............!!!!!!!!
BERGADUH. LAGI DENGAN. JIRAN SEBELAH. KIRI DAN KANAN RUMAH PASAL
ISU SIAPA MASUK SYURGA..... SIAPA. YANG. MASUK NERAKA. ..........!!!!!!!!!!....
KEMUNDIAN DIA BERTEKAK HAMPIR BERTUMBUK DENGAN PENGHUNI BLOK
HADAPAN RUMAHNYA PASAL.
...bla...bla...bla...bla...bla....bla......

Anonymous said...

Anon 11:50 PM tulis mca mic gelakan dap amno jugak tentang hukum jinayah islam
lagi cilako puak islam pun tentang
dari sabah sarawak pun tentang
yang bahaya munapik


Jawapan kita mudah sahaja:

(1) Kalau nak masuk syurga, sokong dan laksanakan ajaran Islam dan hukum Allah. Nikmatilah kehidupan serba mewah dalam Syurga tanpa sebarang perasaan dukacita dan ketakutan.

(2) Kalau nak masuk neraka, tentanglah ajaran Islam dan hukum Allah. Bila mampus nanti, kena humban ke dalam neraka yang penuh dengan siksaan yang amat pedih. Menangis air mata darah sekalipun sudah tidak berguna lagi.

Yang rugi ialah manusia bangang yang setaraf haiwan ternakan kerana menentang Allah dan RasulNya! Allah tidak rugi apa-apa pun.

Hadi Al-Tahi said...

kikikikiiiii... pencacai2 parti penjual agama tak boleh terima hakikat yang bapak kepala kepala taik dan anak ekor taik. pemimpin kepala taik korang yang keluar kenyataan bangang lepas tu pencacai2 parti penjual agama pakat bela ramai2. inilah walaonta tahap kepala taik yang telah ditarbiyah oleh hadi ulamak kepala taik sedunia kepada pencacai2 parti penjual agama pemakan taik!!!! wakakakaaaaaaa

Anonymous said...

PARTI. PAS PELIK SUNGGUH , DAH LAH KAKI GADUH. , KERA. SUMBANG
TIADA. KAWAN , HARI. 2. MERUNGUT. PASAL. SYURGA NERAKA........
DI. SURUH. MASUK. SYURGA. SORANG SORANG..........
TAK. NAK. PULAK..................................................................................:..............!!!

Hadi Al-Tahi said...

ternyata pas parti penjual agama paling bangang di dunia. pendekar mustar(titm) tawar gencatan tapi suruh AMANAH bubar. apa punya bangang la parti sial ni bila sendiri buat tawaran lepas tu sendiri buat syarat. aduyaiii walaonta sehari berapa kilo korang makan taik?? pergi mampos sama lu orang parti penjual agama. kakakakakakaaaaa

Anonymous said...

Nah........ambik. tin. Milo.......

Anonymous said...

Wah..... pencacai-pencacai sekular liberal seperti 'Tahi' sedang meracau-racau memaki hamun dan menfitnah ulama Islam dan pemimpin parti Islam. Maka jelaslah pencacai sekular liberal seperti 'Tahi' mempunyai IQ tahap tangki najis kerana mereka fikir maki hamun dan fitnah yang mereka cipta telah menyebabkan dunia maju seperti hari ini! Otak penuh dedak babi roket!

Anonymous said...

Barua-barua penjilat ultra kiasu dari Tongsan adalah pengkhianat kerena mereka menyerahkan perairan negara kepada negara China Komunis! Sepatutnya mereka berambus ke Tongsan kerana mereka menyokong China Komunis!

Anonymous said...

Nah..........ambik. ni. Tin. Milo..........

Hadi Al-Tahi said...

pemuda pas hanya berani bantah konsert artis luar negara seperti selena gomez. tapi bila konsert jom heboh tv3 suku tak berani pulak nak bantah kenapa? itu bukan konsert ke? atau pemuda pas takut nanti muka hadi ulamak kepala taik sedunia tak keluar kat tv3 pulak? inilah contoh terbaik parti penjual ugama di bawah pimpinan hadi ulamak kepala taik sedunia dan mur-shit-samdol pas haruan djin. tuiiiiiiii.....

IBU,FITRI SULISTIAWATI said...

Saya sekeluarga mengucapkan banyak trima kasih kepada AKI MUPENG karena atas bantuannyalah saya bisa menang togel dan nomor gaib hasil ritual yang di berikan AKI MUPENG bener-bener dijamin tembus dan saat sekarang ini kehidupan saya sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya itu semua berkat bantuan AKI kini hutang-hutang saya sudah pada lunas semua dan sekarang saya sudah buka usaha sendiri. jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi/sms AKI MUPENG di 0852 9445 0976 atau KLIK DISINI insya allah angka beliau di jamin tembus dan beliau akan menbantu anda selama 3x putaran berturut-turut akan memenangkan angka togel dan ingat kesempatan tidak datang 2x,trima kasih.

Ir Anonymous said...

Mula2 Muhyidin dan mukhtuz kena pecat, kini UMNO Sabah mula goyang.. Nampak tak kebijaksanaan TGHA yg merancang utk jatuhkan UMNO dan najib sekaligus.. Jika najib shj dijatuhkan dari awal pasti Tun M dah berjaya menguatkan UMNO kembali dan seterusnya memastikan BN terus memerintah.

Alangkah bangangnya PH..

agen jamkho said...

pantas saja kalau dia penggeraknya

agen yashodara said...

kasihan tentara yang hanya ikutan saja harus menerima hukuman

obat pelangsing aman ampuh said...

hidup lama di negara zionis kemungkinan ada semacam pengkhianatan di dirinya

Anonymous said...

PAS FOR DEDAK.

Anonymous said...

Apa bangang sgt punya komen. Cam kanak2 terencat akal. Pi main jauh2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails