Monday, September 24, 2012

Wajarkah Rosmah Tidak Bertudung Di Majlis Ini?

Tetamu Diraja
Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor (atas kanan) beramah mesra dengan tetamu kehormat lain ketika Majlis Istiadat Perkahwinan pasangan diraja Brunei di Istana Nurul Iman, di Bandar Seri Begawan, hari ini. – Foto Bernama
Meraikan Pengantin Diraja
Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah (bawah -lima, kanan) dan Raja Isteri, Pengiran Anak Hajah Saleha (enam, kiri) bergambar kenang-kenangan bersama Puteri Sultan Brunei, Pengiran Anak Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah dan pasangannya Pengiran Muhammad Ruzaini pada Majlis Istiadat Perkahwinan Diraja di Istana Nurul Iman di Bandar Seri Begawan, hari ini. – Foto Bernama

Bertudung, Najla Mahmud isteri Presiden Mesir.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Wajarkan isteri Perdana Menteri Malayisa, negara yang 'Islam adalah agama bagi Persekutuan' tidak pakai tudung berbanding gambar di bawah?

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-29: Rosmah Mansur Bakal PM Wanita M'sia?
E-Buku IH-29: Rosmah Mansur Bakal PM Wanita M'sia?

7 comments:

Anonymous said...

Memalukkan rkyt msia, langsung xseperti org islam...bik mama terburuk!

IbnAbdHalim said...

Oleh kerana dia mewakili Melayu Malaysia maka aku tidaklah tersinggung. Kalau dia mewakili umat Islam Malaysia pasti aku marah sebab dia memalukan nama negara yang termaktub dalam perlembagaan bahawa agama rasmi negara ialah ISLAM.

Anonymous said...

Merujuk 2 komen diatas, kalau nak pemimpin negara ini beakhlak Islam, wajib pilih parti Islam, jangan pilih parti Malyu. Pilih Parti Islam bersama regunya.

Anonymous said...

kalau jenis tu macam tu lah

Anonymous said...

dah macam kapir dah....

Anonymous said...

apa beza aung syu kyi ngan rosmah! kah3x

Anonymous said...

Sebelum tu, kita kena giatkan dakwah. Berapa ramai perempuan Islam di Malaysia yg pakai legging dan baju lengan pendek walaupun bertudung? Ini bukti kita belum mainkan peranan yg betul2x berkesan sbgi saudara seagama. Parti mana pun x pe lah, asal Islam hakiki dapat dijulang. Tarbiyah untuk semua. Islam dan bukan Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails