Friday, September 21, 2012

M'sia Bikini Fashion Show, Maju Kepala Bapak?

Bikini Fashion Show 2012 di Malaysia, Jangan tak percaya..
 
Dah maju dah Malaysia ni
semua dah lulus untuk tayangan
semua pun boleh
1 Malaysia kennnn....
ada sesiapa nak bantah?
yang ni kompom tak keluar buletin utama
tak macam budak lelaki yang yang tayang punggung kat gambar pm tuh...lapan hari keluar berita huhu
ye laaa punggung ko huduh dik... jadi ko dianggap sangat tidak bermoral dan biadap ekekeke...
cer punggung ko mulus dan lentik macam kat atas tu gerenti..... errr gerenti apa ehhh....alah lupa dah apa perkataan yang sesuai akak nak tarok....ekekekeke

✿*~ Ya Allah jauhkan kami dari ditimpa bala dan bencana ~*✿
(Diangkat dari  http://aiyangdisayang.blogspot.com/ check SINI)

Komen Weblog Ibnu Hasyim  Ini satu contoh salah tafsir kemajuan. Maju ini, sebenarnya maju ke neraka.. Wajib tolak kerajaan orang Islam yang mengajar begini, kerajaan mengheret rakyatnya masuk neraka. Na'uzubillahi minzalik.

3 comments:

lijitra said...

terlampau maju la tu sampai tak pakai baju.

Jlink said...

alah bisa tegal biasa..
ini lah keadaan dinegara kita yg semakin rakus di nodai/ratah adat resam oleh puak2 yg bersekutu dgn geng2 konpirasi..
inilah yg dikatakan demokrasi and dunia tampe sempadan..mngejar kemajuan..penjajahan minda dgn plbagai resepi/idealogi yg mnjahanamkan..

Kay Lee said...

jangan suluh salah org jek sbb nk memburukkan kerajaan..bajet kat penang sume tu xde Bikini show ke?hahaha..islam sgtla penang tu..bweekkk:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails