Sunday, September 02, 2012

Guru Prm Zina P/Lelaki, Dasar Pendidikan Gagal

Guru akui laku seks dengan 3 pelajar
 Tania Pontbriand
READING 1 Sept 12; Seorang guru wanita berdepan dengan hukuman penjara semalam selepas mengaku mengadakan seks dengan tiga pelajar lelaki. Emma Webb, ibu dua anak, menangis ketika mengaku bersalah terhadap 16 tuduhan membabitkan pelajar berusia 15 dan 17 tahun.

Mahkamah sebelum ini diberitahu, guru berusia 41 tahun itu tidur bersama dengan seorang pelajar hingga 12 kali dan melakukan seks dengannya dan seorang lagi pelajar.  Mahkamah juga diberitahu, Emma yang mempunyai suami, mencium dan memeluk pelajar ketiga serta menghantar imej lucah yang dirakamnya ketika melakukan perbuatan memberahikan pada dirinya sendiri kepada pelajar lain.

Guru itu ditangkap pada Jun lalu selepas seorang pelajar mendedahkan perkara itu kepada ibu bapanya. Nama pelajar dan sekolah terbabit tidak boleh disiarkan kerana alasan undang-undang.  Hukuman terhadap Emma yang berasal dari Woodley, Berkshire akan dijatuhkan bulan depan.  Hakim, John Reddihough memberitahunya di Mahkamah reading: “Hanya kerana kamu mengaku bersalah terhadap tuduhan itu tidak bermakna kami tidak akan dikenakan hukuman.” - DM

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Ini bukti dasar pendidikan dan pendidikan barat gagal. Banyak contoh-contohnya seperti yang berlaku kepada guru-guru ini dan banyak lagi..

Guru Wanita Buat Seks Ratusan Kali Dengan Pelajar Lelaki

Seorang guru sukan dituduh berhubungan seks ratusan kali dengan seorang pelajar lelaki selama dua tahun ketika pelajar terbabit masih berumur 15 tahun. Namun, dalam sidang pengadilan,guru tersebut menolak semua tuduhan itu dan menganggap kes itu telah mencemar dan merosakkan hidupnya.
 
Guru sukan  bernama Tania Pontbriand (gambar di atas) (40) dituduh berhubungan seks dengan pelajar antara tahun 2002 dan 2004 ketika dia menjadi guru di Rosemère High School, Quebec, Kanada. Namun,peguambelanya berusaha agar kes itu dibatalkan kerana menganggap waktu kejadian sudah terlalu lama waktu guru tersebut ditangkap.  

Pelajar tersebut mengaku kepada polis jika Pontbriand berhubungan seks dengannya hingga 200 dan 300 kali ketika ia masih berusia antara 15-17 tahun. Pontbriand dianggap memanfaatkan pelajar tersebut dan menyebabkan emosinya terganggu dan kemungkinan melakukan bunuh diri. Guru itu juga dituduh membawa pelajar tersebut ke perkhemahan supaya boleh mendekati dan melakukan seks dengannya. 

Guru berhubungan seks dengan pelajar di belakang ruang kelas
Florida, Benar-benar keterlaluan! Seorang guru di Amerika Syarikat (AS) berhubungan seks dengan seorang muridnya yang masih berusia 16 tahun.Wanita berusia 28 tahun ini bahkan sering mengirimkan gambar bogel dirinya kepada remaja tersebut.Kacy Christine Wilson merupakan guru di menengah Osceola di Kissimmee, Florida.

Guru itu dikatakan melakukan aktiviti seksual dengan remaja di bawah umur dan menyebarkan gambar pornografi melalui peralatan elektronik.Tidak dijelaskan bila insiden ini terjadi.

Dan....

3 comments:

Anonymous said...

kat sini x da lak...fuhhh nasib baik..atau tiada yg melapor?...

Anonymous said...

kat sini x da lak...fuhhh nasib baik..atau tiada yg melapor?...

Anonymous said...

Ketua M.C.A Gombak YIP KUM FOOK,
Perkara U buat salah (jahat), tipu wang orang ramai, tipu perempuan dan wang perempuan, makan wang Tokong ……U sekiranya manusia U mesti bertanggongjawab sendiri.

U menlaporkan kepada Polis. Polis mesti akan guna otaknya menyiasat mana yang betul dan mana yang tipu. Siapa makan cilli padi, siapa akan rasa pedasnya.

Kalau U Jantan, gunalah nama U sendiri bertekal di Internet, jangan guna nama yang Suci SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, MALAYSIA, bagi menyembunyikan diri..

Head of M.C.A Gombak YIP KUM FOOK ,
U do mistake (crooks), lies of money people, lies of women and money women, eat money Temple, U are human being should be charged with the responsibility themselves.

U report to police. Police must use his brain will investigate what is right and what is wrong. Anyone eat Cilli Padi, Anyone will feel the spiciness.

if U males, U use own name against on the Internet, do not use the Holy name of SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, MALAYSIA, for hide yourself ..


Head of M.C.A Gombak YIP KUM FOOK ,
你做邪恶的事,骗公众的钱,骗女人和骗女人的钱,吃寺庙的钱...... 你应该自己负责任。

你向警方报案。警方一定会使用大脑进行调查,谁是错误, 谁骗人的钱.。谁I吃辣椒,谁会觉得辣。

你如果是男性,在互联网上使用自己的名辩论,不要使用神圣 SAMNAK SAMBODHI, DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, MALAYSIA,的名来隐藏自己..

YOUR TRULY

MCA MALAYSIA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails