Saturday, June 18, 2011

Permainan Bogel, Internet & Hp. Tindak Segera!


 ‘Jurukamera’ berahi

KL 18 Jun 11: Pilih... pemain boleh memilih permainan elektronik berunsur seks di Internet sebelum memuat turun ke telefon bimbit. Begitulah, satu permainan elektronik yang diadaptasi daripada rancangan realiti seks terkenal di luar negara kini menjadi kegilaan remaja terutama pelajar untuk dimuat turun ke dalam telefon bimbit secara percuma. Lapor myMetro hari ini.

Antara tarikan utama yang mendorong remaja memuat turun permainan itu disebabkan ia menggunakan visual manusia, bukan animasi seperti permainan elektronik lain. Melalui permainan ini, pemain bertindak sebagai jurukamera program itu dengan merakamkan aksi lucah dan berahi tiga gadis yang menjadi peserta program realiti terbabit.

Pada peringkat permulaan, setiap pemain diwajib menjawab soalan dan menyelesaikan beberapa halangan untuk ke peringkat seterusnya. Permainan itu cukup mudah dan memberahikan kerana setiap pemain disyaratkan menjawab satu soalan di setiap peringkat selain memujuk gadis dalam program terbabit. Sekiranya berjaya, gadis pilihan terbabit akan membuka pakaiannya satu persatu sehingga bogel.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Permainan bogel atau berhadiahkan gadis bogel ini jelas bertentangan dengan sistem didikan Islam. Pihak kerajaan perlu bertindak segera dan mencari jalan mengatasinya, jangan asyik menyalahi pihak lain. (IH)

Lagi cerita-cerita bogel..

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

4 comments:

Rosli Agam said...

Pak Ibnu di mana sekarang? Khabarnya ada di Medan?

Rosli Agam Banda Aceh

Anonymous said...

abercrombie paris abercrombie france wjmse christian louboutin pas cher louboutin pas cher bdmsp http://sacsmainvuittonsdesoldes.com http://airjordnnschaussuressdesoldes.com

Anonymous said...

air jordan jordan spizike eistj veste franklin marshall franklin marshall tzjku http://sacsmainvuittonsdesoldes.com &

Anonymous said...

longchamp pliage sac longchamp pliage szpbd polo ralph lauren pas cher ralph lauren polo jcrjh http://rallphlaurennsdepascher.com &

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails