Wednesday, March 08, 2023

Neutralkan rasuah, siapa gurunya.....

 

Video seks songsang mirip pelakon lelaki tersebar ..

Komen Rakyat dalam blog ini

8 comment:

1 Anonymous said...

Ada ka patut liberal kata semua agama adalah sama.
Orang kristian pun tak kata kristian sama dengan agama lain.
Buddha pun tak kata agamanya sama dengan agama lain.
Hindu pun tak kata agama hindu sama dengan agama lain.
Cuma liberal jer yang paling dayus kata Islam sama dengan agama lain.

Sebab itu liberal menghalalkan hoi hoi ya hoi.
Meneutralkan rasuah.
Menerbitkan mentega terbang.
Jarum mengiktirafkan liberal sekular.
Dan demi angkat presiden parti liberal sebagai releven.
Siapa gurunya.....

2 Anonymous said...

Maka bertempik bersoraklah pengikut presiden parti liberal sekular. Kalau presiden kata no hoi hoi ya hoi, bererti itulah yang boleh jadi menteri kabinet. Jika presiden kata no nepotisme, maka anaknya paling sesuai jadi punasihat. Sekadar dua contoh.

Bererti jika lgbt dilarang tersiratnya akan diizinkan kebebasan menikmati sex songsang. Negara tidak menjadi negara liberal sekular, tapi akan direformasi beransur ansur.

Begitu sapuan bedak kosmetik di sebalik wajah yang gelap. Bedak itu ikut persekitaran. Jika persekitaran suka merah, maka bedak merah yang akan digunakan. Jika persekitaran mahukan Islam, maka bedak islamik akan digunakan. Kerana ustaz liberal ikut alam bukan ikut hukum.

Maka bertempik bersoraklah pengikut presiden parti liberal sekular. Kerana komunis dapig beri bantuan kepada sekolah tahfiz. Negeri mana yang buat begitu, tempik pengikut presiden parti liberal sekular. Lihat pelajar tahfiz terima manfaat dari komunis dapig.

Kerana bergelap dalam dunia kejahilan Islam, tidaklah si jahiliah dapat menyirat agenda yang lebih besar. Bantuan kepada sekolah tahfiz hanya pelajar tahfiz dapat manfaat. Tidak kepada umat Islam secara langsung.

Agenda lebih besar ialah menolak ruu355. Kerana manfaatnya diterima oleh seluruh umat Islam. Juga supaya lgbt, sekular dan liberal dapat dibiakkan secara beransur ansur. Begitulah terkehadapan komunis dapig berbanding pengikut jahiliah. Berbanding presiden parti liberal sekular yang lebih mengutamakan survival kerusi empok. Tetapi menderhakai hukum fiqh.

Unknown said...

Semua keluar bab bumiputera, melayu bila tak dapat tubuh kerajaan.. Entahlah.. Masa 32 bulan semua ni tak nampak

4 Anonymous said...

Tu lah. Masa tu sebuk dengan uec. Tulisan jawi. Rasuah. Komunis dapig. Liberal. Lgbt. Banyak sangat problem. Sekarang ni ada istilah penyamun kawal penyamun. Bukan sprm kawal penyamun.

5 Anonymous said...

sebab masa 32bln perkara ni tak berbangkit.

6 Anonymous said...

ada yg kata la nih ni penyamun kawal sprm kot..
entahla aku pun tak tau.

7 Anonymous said...

Jom pakat sokong pas. Dah banyak pengalaman menolak rasuah. Perasuah tidak mampu tembus pertahanan pas dari sudut rasuah.

Terbukti kelantan kekal sifar rasuah.

Kerajaan perpaduan punya satu parti yang presidennya banyak terbabit rasuah. Kerusi pun tak berani dipertandingkan. Banyak ketua bahagian menang tanpa bertanding w/pun dibenarkan. Beza presiden buat arahan tiada pertandingan.

8 Anonymous said...

Dato’ Dr Ahmad Yunus Hairi (PN-Kuala Langat) berkata, pemberian penggunaan ubat profilaksis pra-pendedahan (PrEP) kepada pengamal seks songsang yang negatif HIV seolah-olah menggalakkan dan tidak menghalang untuk aktiviti seks songsang.

8 comments:

Anonymous said...

Percaya tak Quantum itu scammer paling besar di terajui oleh kartel mafia kaum mata sepet bergelar Tan Sri dan datuk datuk...

Ko bagi duit ko then depa kimpul buat trading gold pas tu depa bagi ciput cipit cipet tiap tiap bulan dlm RM500 tak ke bodoh tu...

Sedangkan tiap hari ini tan sri mata sepet Kartel mafia ni trading duit ko orang puluh ribu tiap hari..!! Tan Sri kumpul duit ko orang buat trading tu dan labur duit dana ko orang sana sini itu dah kira dah kes AMLA tau takkk..!!

Sedangkan klu ko orang hado 100 usd modal belajar trading ko org dapat 1000 setiap hari... Kena hado ilmu trading lah baru menjadi..

Ini lah kaum Melayu Suma nak mudah belajar trading malas... Duit nak banyak...puiiii..!!

Mme nak kena scam lah dng tan sri mata sepet ni... sampai mampuih tak nak berubah ...

Anonymous said...

Itulah bila berguru alang kepalang. Tidak rasa bersalah mendakwahkan kejahilan. Yang berdepan kes rasuah dilantik jadi menteri kabinet. Untuk menjaga kebajikan.

Di afrika pun, baru dituduh sudah letak jawatan. Di dunia kejahilan alam presiden parti liberal, lagi dituduh, lagi diberi jawatan. Kemudian bersastera mencipta persepsi.

Di jepun pun terus letak jawatan bila berdepan kes rasuah. Terus membangun negara dan masyarakat jepun. Tapi presiden parti liberal berada di luar track. Luar tabii. Negara berdepan krisis akhlaq dan krisis kemampanan bangsa melayu. Sama seperti era parti kris sejak zaman atok the pharoah.

Anonymous said...

Hari ni dikejutkan yang rose kata jawatan presiden dan tim pre tidak dipertandingkan adalah tidak sah. Berbohong bila presiden kata rose berkata sah. Bila pemakan rasuah berkata maka tiada yang benar.

Dan menteri berkaitan membatalkan tugasan rose demi mempertahankan perasuah. Menteri berkaitan adalah anak didik presiden parti liberal. Ketahuilah yang presiden itu sedang menjaja kejahilan dan kejahatan demi mengekalkan kerusi empuk yang punya ciri neraka di bawah genggaman presiden jahil.

sapsapsoi said...

Anuar ni adalah robot kepada Dap...segala kata-kata dan tindak-tanduknya dikawal Dap. Selepas PH jatuh pada 2020, mereka menggunakan tektik baharu iaitu bertindak sebagai dalang dibelakang tabir. Mereka menggunakan mulut anuar untuk memerintah. Orang melayu dan bumiputera perlu sedar akan perkara ini supaya tidak menjadi pengemis di Tanah tumpah darah kita ini.

Anonymous said...

Wak jahit tu ahli kris tolak dier. Rose pun tolak dier. Aljub jer yang muah muah kat dier. Sebuk sangat aljub nak membangun maksiat dan mungkar. Bersunnahkan fatwa komunis dapig. Zionist versi asia.

Anonymous said...

Begitulah liberal. Jadi satu kesalahan pulak bila beri kuliah agama. Sedangkan kuliah itu penting untuk memajukan negara supaya ikut track fiqh yang betul.

Bukan macam wak jahit. Bertingkat tingkat maksiat nyer. Rasuah satu hal. Berbohong tentang rose satu hal.

Yang ni liberal tak mahu ulas.

Apa kata aljub.

Anonymous said...

Geng liberal asyik material jer. Maju konon tapi akhlaq runtuh. Tak maju mana pun. Dakwaan tak kira pangkat. Habis tu dtuk sri wak ada kes. Pasai apa tatang. Kuat berdendam rupanya.

Anonymous said...

Maaf cakap la...anuwar ni tak layak jadi PM....jadi pengerusi persatuan bekas banduan pun dia tak layak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails