Sunday, March 17, 2013

Nudes-A-Poppin, Festival Bogel Terbesar Di Dunia

Tidak ada bedanya berbogel begini, dengan 'pakaian tapi telanjang' seperti yang dipakai oleh wanita-wanita Malaysia termasuk isteri-isteri pemimpin-pemimpin negara.

PERHATIAN: Jangan Tengok Dan Baca, Bagi Yang Tak Faham Bahasa Larangan Berleter.

Nudes-A-Poppin' suatu festival tahunan yang dirayakan di Amerika Syarikat. Dalam acara ini, semua orang bersama-sama menampilkan tarian paling erotis. Setiap tahun, bulan Julai dan Ogos di Roselawn, Indiana, AS diadakan sebuah festival yang bernama Nudes-A-Poppin'.

Dalam Wikipedia dituliskan bahawa festival ini diselenggarakan mulai pertengahan 1970-an. Host atau penyelenggara festival ini juga tetap dihandle oleh Ponderosa Sun Club. Ponderosa Sun Club, adalah perkumpulan nudis atau bogel terus di sebuah resort di Roselawn, Indiana.

Ketika acara berlangsung, hanya member atau ahli saja yang dibenarkan  masuk dan mengikuti acaranya. Walaupun sudah menjadi ahli, namun tidak semua member dapat masuk kerana hanya yang berusia 18 tahun ke atas saja dibolehkan mengikuti acara.

Kerana penyelenggaranya adalah puak-puak nudis, maka jarang sekali orang berpakaian lengkap berlalu-lalang di 'Nudes-A-Poppin' ini. Banyak media seperti Playboy Channel, HBO dan lainnya ikut hadir untuk meliput perhelatan acara tersebut.

Selain tarian atau dance erotis, dalam Nudes-A-Poppin' ini juga melumbakan pelbagai aktiviti seperti naked beauty pageant contest sampai aksi-aksi mengundang syahwat lainnya. Walaupun diikuti tidak hanya kaum wanita saja, namun dalam kontek di Nudes-A-Poppin' ini, kategori diperlumbakan banyak untuk perempuan saja.

Contohnya seperti Miss Nude Galaxy, Miss Nude Go-Go, Miss Nude Up and Corner, Miss Nude Rising Star, Miss Nude Showstopper dan banyak lagi.
Kerana popularnya, Nudes-A-Poppin' dideskripsikan sebagai The World's Largest Outdoor Nude Beauty Pageant dan masuk sebagai salah satu Top 10: Festival Seks di Seluruh Dunia.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Tidak ada bedanya berbogel seperti gambar di atas, di kawasan bogel disebutkan, dengan 'pakaian tapi telanjang' seperti yang dipakai oleh wanita-wanita Malaysia termasuk isteri-isteri pemimpin-pemimpin negara.
(IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails