Friday, April 18, 2008

Tahniah Atas 2 Tokoh PAS PP...



BY ASYOK KUMAR

UKAY PERDANA 17 April – Group Universiti Ulu Klang menyokong penuh perlantikan dua orang pimpinan PAS Negeri Pulau Pinang yang diberi kepercayaan menganggotai Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dan Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP).
Hal ini berikutan dari Exco Kerajaan Tempatan, Pengurusan Lalu Lintas dan Alam Sekitar, Chow Kon Yeow telah mengisytiharkan senarai nama mereka kepada media sebagai Ahli Majlis MPPP dan MPSP di Bilik Gerakan Pejabat Ketua Menteri di Komplek Tun Abdul Razak (KOMTAR).

Demikian kenyataan yang dibuat oleh Presidennya Dr Mohd Hasyim semasa di temuramah di pejabatnya di sini semalam. Mereka ialah Ketua Penerangan PAS Negeri, Haji Abdul Halim Saleh diamanahkan menganggotai MPPP manakala Setiausaha PAS Negeri, Fazhil Kemi MPSP.

“Inilah hasil dari kerjasama politik dalam Pakatan Rakyat, kita harap ianya akan terus berlanjutan.” Kata beliau yang juga pernah memimpin PAS Negeri Pulau Pinang, dan menjadi Ketua Kawasan Balik Pulau suatu ketika dulu. Beliau juga turut kirim salam kepada Ustaz Saleh Man Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang dan teman-teman seperjuangan lain, termasuk ahli majlis yang baru dilantik itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails