Monday, January 20, 2020

M'sia Terus Pupuk Hiburan Langgar Syariat.



HALAMAN HIBURAN

CONTOHNYA, bergelar artis di Korea Selatan menuntut konsistensi yang berterusan. Tiada lain formula yang perlu diguna pakai selain terus memupuk bekerja keras dalam memacu kerjaya ke tahap lebih jauh. 
Dan terus melanggar peraturan negara umat Islam Malaysia yang memaktubkan Islam sebagai agama bagi Persekutuan Malaysia (Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan).
Itu yang diperlihatkan kumpulan WINNER dianggotai Jinwoo, Seunghoon, Mino dan Seungyoon. Empat jejaka berkenaan tidak pernah berputus asa meletakkan nama mereka di peta dunia.
Keutamaan mereka hanya untuk menjadi penghibur yang berkaliber dan sentiasa terbaik di mata peminat, kononnya. Apa yang pasti, mereka akan terus berusaha demi mencapai misi bergelar penghibur disegani.
“Kami akan terus bekerja keras tanpa rasa lelah. Ini adalah kemahuan kami dan menghibur menjadi perkara yang paling dicintai.
“Kami akan terus berganding bahu untuk memastikan apa jua yang diusahakan berakhir indah,” kata ketua kumpulan, Seungyoon ketika berkunjung ke Kuala Lumpur, baru-baru ini.
Kumpulan itu hadir ke Malaysia bagi menjayakan konsert solo mereka WINNER Cross Tour in Kuala Lumpur yang dianjurkan iMe Entertainment Group Asia. Lebih 4,500 peminat hadir. 
Pernah bertandang beberapa kali ke Malaysia sebelum ini, jelas ketara banyak peningkatan dari segi persembahan kumpulan itu. 
Turut menggamatkan suasana adalah segmen bebas mereka menyanyikan lagu rap menggunakan perkataan bahasa Malaysia. Penonton dikatakan ternyata gagal untuk tidak jatuh cinta dengan kumpulan itu.
Begitulah di Malaysia, pemimpin yang buta agama di negara umat Islam ini terus membina benteng hiburan yang 'Langgar Syariat' agama negaranya sendiri. (IH)

Jom Fikir Fikir



5 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha setelah PAS bercumbu dengan BN/UMNO, PAS mengaturlangkah untuk bermesra dengan PH pula.

PAS oh PAS .....

Anonymous said...

RBA pandap 6:31 pm sedang meroyan histeria kerana kerjasama PAS-UMNO telah berjaya mengalahkan PH 5-0 !
Padan muka !

Tepuk .....

Anonymous said...

Selepas ini PH Akan lingkup dalam PRU15 Dan lim gonna end dan barua-baruanya Akan diseret ke mahkamah.

Anonymous said...

Tulur fossil purba dijumpai...!!


species apa saksikan fakta nya..!!


ATOK UMPAMA MAHARAJA KERALA DISARONG TAHTA BERLIAN DIKEPALA BERJAMBULNYA TETAPI TERLUPA (MAKLUMLAH MAMAK MUDAH LUPO..!!) MENYARUNG PAKAIAN DIBADAN...

KIKIKIKIKIKI...!! pakai mahkota ke hulu hiliorr tanpa pakaian apa lagi tulur fossil purba yg berusia 95 tahun bergoyang laju lerr yeoppp ooiii... kikikiki..!!!

MAMAKNDA DIJULANG MACAI UMPAMA RAJA SEGALA RAJA
ACAH ACAH RASA ADA POWER MAHA BERKUASA MENCIPAN
SEKALI DAP TENGKING PIBG LAGI POWER AKHIRNYA
UMPAMA PAKAI MAHKOTA D'KAPLA TANPA ADA PAKAIAN DIBADAN..

Dr Mahathir mengulangi lagi mantera negara ini berada dalam keadaan teruk kerana hutang yang ditinggalkan oleh kerajaan lama.

Pada zaman media terhad dan terikat, propaganda berulang ini akan menjadi satu dongengan yang akan diterima rakyat sebagai kebenaran.

Namun dalam dunia media yang begitu terbuka dan luas, dongengan yang terus diulang-ulang hanya menjadi Dr Mahathir seperti kisah ‘Maharaja yang tidak berpakaian’.

Dr Mahathir tidak sedar bahawa kebanyakan kenyataan beliau sekarang hanya menjadi bahan tertawa masyarakat kerana para pegawai beliau tidak lagi menceritakan kebenaran.


FORMULAACAHPOWER = TEPUK + POPCORN TAMBAH + BMF

Anonymous said...

Masih berdendang dengan fitnah. Itulah troll ph. Dulu fitnah pas dan umno, dah menang pun pru. Rupanya dapat kuasa, tak pandai pulak buat kerja. Makin punah malaysia dibuatnya. Dengan dap yg galak jual property tabung haji, lepas satu satu. Muncul pulak isu jawi, pun dibela pulak dong zhong. Sekarang nak pulak ganti pm yg ada dengan bekas banduan. Mana rakyat malaysia nak letak muka di arena antara bangsa dengan pm yg bekas banduan liwat. Pelabur asing terutama yg islam pun mungkin tak mahu melabur kat malaysia. Nil berkat. Berkat dan untung dua yg beriring, tapi kalau pmnya meliwat, zero berkat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails