Tuesday, January 10, 2017

Seks Adik-Beradik, Kawan Bapa, Abang Tiri. Kena Belajar Dari Islam..


Hasil carian imej untuk seks kanak

SINGAPURA: Pada tahun 2013, seorang budak lelaki berusia 11 tahun membenarkan adik perempuannya yang berusia lapan tahun melakukan hubungan seks dengannya.





Dia telah mengalami penderaan seksual oleh rakan bapanya ketika berumur tujuh tahun. Abang tirinya turut melakukan perkara yang sama terhadapnya ketika dia berusia 10 tahun.

Ketika bapanya mendapat tahu tentang perbuatan itu dan meminta penjelasannya, dia telah memberitahu apa yang telah berlaku sebelum itu.
Budak itu kini yang berusia 14 tahun juga mendedahkan bahawa abang tiri dan adik perempuannya beberapa kali menggunakan kaki mereka untuk menggosok bahagian sulitnya.
Terkejut dengan apa yang berlaku, bapanya melaporkan perkara itu kepada pihak polis serta Kementerian Pembangunan Sosial dan Pembangunan Keluarga (MSF).

Pada Isnin, abang tirinya yang berusia 25 tahun itu didapati bersalah melakukan serangan seksual liwat di tempat letak kereta di Havelock Road pada 2012, dan dua tuduhan melakukan perbuatan tidak senonoh terhadap kanak-kanak pada tahun 2013.

Rakan bapanya yang berusia 56 tahun itu, yang telah bekerja dengan bapa mangsa di sebuah gerai roti prata, telah dihukum penjara enam tahun bagi kesalahan itu yang dilakukan antara Disember 2009 dan Januari 2010.
Timbalan Pendakwa Raya Sruthi Boppana berkata siasatan menunjukkan pada tahun 2012, abang tirinya itu membawa mangsa ke tempat letak kereta bertingkat di Havelock Road, di mana dia telah melakukan kesalahan itu di bahagian tangga tanpa kebenaran mangsa.
Budak lelaki itu, yang ketika itu dalam Darjah 4 merahsiakan apa yang telah berlaku kerana tertuduh mengugutnya, menyatakan akan berlaku 'masalah besar 'dalam keluarga' jika dia berbuat demikian.

Pada 20 Jun 2013, kanak-kanak itu yang berada di rumah didatangi saudara tiri lelakinya yang mencekup mulutnya dan membawanya ke sebuah bilik.

Dia membaringkan mangsa atas lantai. Tertuduh kemudian melakukan perbuatan lucah sebelum meletakkan kaki kanak-kanak itu pada bahagian-bahagian sulitnya.

Pada bulan yang sama, tertuduh meminta adik tiri perempuannya untuk pergi ke sebuah bilik dan melakukan perbuatan tidak senonoh yang sama.

Peguam bela G. Dinagaran berkata seorang doktor dari Institut Kesihatan Mental telah menyatakan bahawa tertuduh mengalami kecacatan akal ringan, dan fungsi sosialnya adalah dalam kadar yang amat rendah. -The Straits Times/Asia News Network
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kerana itu kena belajar dari Islam, cara didik anak lelaki, anak perempuan, berpakaian tutup aurat, dalam rumah bagaimana, luar rumah bagaimana, pergaulan, ibubapa itu sendiri bagaimana dan lain-lain. 
Jadikan Islam sebagai seluruh cara hidup. Bukan cara hidup sekular.

3 comments:

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...



Dajjal bawa apa?

Jawab: Dajjal bawa fitnah!

Contoh fitnah tu camner??

Jawab: Merapu2 buat fitnah pilkuda!!

: Merapu2 buat fitnah barua n broka!

: Merapu2 menyalak babi/PIGS ddlm bukit dan tuduh PAN kuda Dap!

: Bukankah Quran dah sebut "fitnah itu lebih dahsyat drp mmbunuh!" Dajjal mana peduli!
Dajjal mana peduli PONTENG belit uturn khianat dan CURI dedak..sbb fitnah pun Dajjal dah sggup buat, yg lain2 tuu dajjal peduli apa...itu semua dah jd small-matter! haha..


Selain fitnah merapu, apa lg yg dajjal buat?

Jawab: Suka buat keliru dan menipu mcm RUU tuu!

Ddlm jubah dan sorban ada MATA-satu, dajjal nampok dedak jer tu..
Dedak dan CURI dedak adalah 'akidah'@ Tuhan dajjal yg berMATA-satu itu!


Jd, adakah anda telah kenal sape dia dajjal itu skrg!?

Tolonglah di war-war kan, thanks you..

Ir Anonymous said...

Pan ini hanya punyai omongan kosong belaka.. apa yg disukai dap itulah yg akan dilakukannya.. namun begitu syukurlah tghh masih di tempat yg selayaknya..

Kami amat berharap agar pan dapat terus berkhidmat kpd dap.. percayalah kami tidak akan sesekali menghalangnya kerana memang perspektif sebegitulah yg kami inginkan agar rakyat marhaen terutamanya warga islam dan melayu khususnya dapat menilai sebaik mungkin akan peranan pan membantu dap utk mencapai cita2 malaysian malaysianya sebelum pru14 nanti..

Pan tak perlu rasa malu atau kesipuan utk terus berada di dalam situasi yg sedemikian kerana bukankah pan sendiri yg memilih utk bersama dap? Kalaulah ianya situasi yg memalukan atau mensipukan, mana mungkin pan akan sanggup ibarat tunduk atau lebih tepat memperhambakan diri kpd dap sepertimana sekarang!

Pas tidak pernah membuat keputusan utk pan agar memilih dap utk berkhidmat kpdnya..

Terima kasih kerana tidak langsung menafikan akan penglibatan pan dlm memberi perkhidmatan tanpa syarat kpd dap..

Sekian..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails