Tuesday, August 28, 2012

Makin Ramai Siswa Indonesia Jual Diri.. Malaysia?

 “Mahasiswa Indonesia di Mesir harus menjadi bagian dari solusi, ...

Jakarta: Banyak sekali aksi-aksi nekat seseorang bertujuan untuk mendapatkan kebahagiaan duniawi. Sulit memenuhi kewangan hidup, seorang siswi rela menjual diri serta keperawanan mereka terhadap lelaki jahat hidung belang. Biasanya siswi ini beraksi pada-pada tempat tertentu atau melalui agen penyedia 'ayam kampus' di Indonesia.

Agen penyedia itu disebut 'EOBIS' (Sebutan agen kepada bispak atau ayam kampus) bertugas mencari ayam kampus baru di linkungan universiti swasta mahupun negeri di Indonesia untuk di jadikan pekerja lacur mereka. 'Bispak-bispak' (ayam kampus) ini, ketika sudah berada di dalam agen EOBIS akan menandatangani sebuah kontrak kerja dengan agen tersebut. Para bisapak tersebut akan dapatkan masa tenggang dari mjikn kerjanya.

Apabila bispak ini melanggar dan berhenti sebelum masa tenggang dari kontraknya bispak ini akan dikenakan denda yang sangat besar. Selain itu apabila ayam kampus atau para bispak telah bergabung dengan EOBIS, mereka akan dapat beberapa fasiliti. Fasiiti itu seperti memiliki kereta, makeup dan lain-lain.

Yang lebih fantastik lagi, EOBIS ini akan merawat ahli bispaknya sehingga bispaknya akan tampil seperti artis, Maksudnya ialah  bispak EOBIS ini akan disuntik putih satu persatu secara bertahap agar kulit mereka bersinar seperti kulit putih yang sehat!

"Tujuan konyol terebut" kata GG, "bertujuan untuk menarik hati pelanggan agar mereka tertarik dengan bispak EOBIS kami!"

Standart Harga Bispak Indonesia, harga sewa PSK (Pekerja Seks Komersial) seperti berikut...

Wanita kelas 5 = Rp. 100,000 (kira-kira RM35) -PSK Pinggir Jalan.
Wanita Kelas 4 = Rp. 200,000 (kira-kira RM70) -PSK Pinggir Jalan.
Wanita Kelas 3 = Rp. 300,000 (kira-kira RM105) -PSK Pinggir Jalan, Salon,dll
Wanita Kelas Mesz = Rp. 500,000 (kira-kira RM175) -PSK Rumah Bordil
Wanita Kelas Eksekutif = Rp. 800,000 (RM280)  -PSK Kaoroeke, Cafee,dll
Wanita HighClass (Model)= Rp. 1.500,000(RM525) -Panggilan, terselubung, Model, SPG dll
Wanita kelas VVIP = Rp. 5.000.000 ( RM1,750) -SPG, Model, EOBIS.

Lihat blak-blakan.com dengan judul: Mengungkap Skandal Ayam Kampus di Indonesia .Mengapa siswi-siswi itu jadi begitu? Seringkali menjadi alasan..
  • mereka perlu bayar wang kuliah sendiri, 
  • kecewa dengan kekasih, 
  • korban pemerkosaan semasa di bangku sekolah 
  • dll. 
Malaysia pernah dikejutkan dengan kisah Sufiah Yusuf (gambar) si genius matematik yang berjaya memasuki Universiti Oxford ketika berusia 13 tahun, tetapi akhirnya menjadi pelacur di England.

Isi beg tangannya tidak lupa selalu ada kondom berbagai bentuk dan jenama agar dapat setiap saat mampu melayani langganan booking yang menghampirinya. Ada Ayam kampus yang mencari langganan sendiri mahupun melalui pihak ke-3 atau guna perantara. 

Moga-moga di Malaysia sekarang tidak begitu. (IH)

1 comment:

zulhairi aziz said...

salam tuan salam perjuangan ...saya mohon bloglistkan blog saya http://zulhairiaziz99.blogspot.com/ kedalam blog tuan untuk bertukar link

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails