Thursday, April 22, 2010

Rogol Pensel Dlm Kemaluan, Bukti Lagi Dasar BN Gagal!

Hargailah diri anda dengan mengundi PR di Hulu Selangor..

Remaja Mangsa Rogol Tidak Sedar Ada Pensil Dalam Kemaluannya

GOMBAK: Doktor yang memeriksa dan merawat seorang remaja perempuan yatim piatu berusia 14 tahun yang menjadi mangsa rogol rakan sekelasnya minggu lalu terkejut apabila mendapati bukan sahaja dia telah sebulan mengandung tetapi turut menemui sebatang pensil di dalam kemaluan mangsa.

Doktor mengesyaki sesuatu apabila budak perempuan tersebut mengadu terasa sakit setiap kali dia membuang air kecil. Malah budak perempuan itu tidak menyedari pun yang di dalam kemaluannya terdapat sebatang pencil berukuran 4cm panjang sehinggalah para doktor mengeluarkannya dalam pemeriksaan yang dijalankan di Hospital Selayang Hospital.

Mangsa membuat laporan polis Isnin lalu dengan mendakwa rakan sekelasnya telah merogolnya pada waktu rehat sekolah. Mereka bersekolah di Rawang. Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintenden Rosly Hassan berkata, hasil siasatan mendapati, ini bukanlah kali pertama pelajar perempuan itu dirogol.

Malah katanya, budak perempuan itu telah beberapa kali dikasari secara seksual tetapi menyembunyikan kejadian itu daripada pengetahuan sesiapa.

“Kami percaya, perbuatan itu dilakukan bukan oleh seorang suspek tetapi lebih dari itu,” katanya.

Polis, katanya lagi kini masih menyoal siasat mangsa dan berharap akan memperolehi lebih banyak maklumat bagi membantu siasatan. Bagaimanapun, rakan sekolah mangsa yang disyaki merogolnya di sekolah berkenaan telahpun ditahan di kawasan sekolah beberapa jam selepas mangsa membuat aduan.

Supt Rosly menambah, polis turut menahan enam lagi suspek yang dipercayai bersubahat untuk membantu siasatan.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Sudah lama kita perkatakan, bahawa dasar pelajaran Malayisia gagal melahirkan manusia bertakwa yang profesional. Atau manusia bermoral yang membantu pembangunan negara. Tetapi UMNO tetap dengan dasar pelajaran BNnya. Peristiwa di Gombak di atas antara satu dari siri-siri pembuktiannya.

Kerana itu tolak BN dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor ini!

UNDILAH PR yang di dalamnya ada PAS!
UNDILAH PR!!

(AK)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails