Friday, January 16, 2009

Perutusan Ibnu Hasyim Untuk Pengundi Kuala Terengganu…


Ibnu Hasyim:
Catatan Santai

SAYA klik blog http://nikabduh.wordpress.com/2008/12/31/kita-dan-palestin/ ‘Masanya Memilih Jalan Yang Lurus – Tiada Kehidupan Selain Akhirat’ di bawah tajuk ‘Kita dan Palestin’ (Disember 31, 2008 dunia, haraki, jihad, palestin, politik, tarbiyyah, tazkirah). Komen bermula dengan Salam Kamunting.

Antara tulisannya saya petik…

Anda mesti tahu dan mesti akur bahawa lecehnya pengetahuan anda tentang Palestin adalah petanda lecehnya anda di sisi perjuangan Islam. Jangan harapkan negara-negara Arab untuk mengembalikan Palestin. Sehingga semalam pun, mereka tidak mampu menyapu dan membersihkan diri daripada tohmahan bahawa mereka adalah sebahagian konspirasi pengeboman di Genting Gaza. Mereka membisu seperti bisu anak dara yang melakukan zina. Negara Arab yang berzina dengan Israel!

Ah, sejak bila mereka menerima kehadiran HAMAS? Apatah mengiktiraf mereka sebagai rakan hidup dan mati? Sedangkan mereka tahu bahawa HAMASlah nyawa dan nadi umat Islam Palestin hari ini. Anda hanya perlu meneka, siapakah yang lebih takutkan HAMAS? Israel atau Arab nasionalis syirik itu sendiri?

Jangan pula mengharapkan negara kita. Negara kita tidak akan menyokong HAMAS sebab HAMAS adalah saudara PAS. Mengharap pemerintah negara bertindak untuk Islam di Palestin adalah seperti mengharapkan perempuan mandul melahirkan anak atau seperti mengharap lelaki yang telah dikasi untuk mensyahwati perempuan…”

Komen Saya:

Jika anda mengharapkan keadilan Islam tertegak di bumi Palestin, UNDILAH PAS di PRK P 036 Kuala Terengganu ini! Jangan harapkan perempuan mandul lahirkan anak atau harapkan lelaki yang telah dikasi, untuk syahwati perempuan! Begitu juga, dalam mengharap keadilan Islam di laksanakan di negara yang diperintah oleh BN assobiah ini.


UNDILAH PAS!

Sekian catatan santai kali ini..

Ibnu Hasyim,
akan ke K.ganu
sebentar lagi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails