Sunday, November 27, 2011

Hijrah Tukar Kerajaan, Dari BN Kpd Pakatan Rakyat.


HIJRAH dalam kontek masa ini, di negara ini, dan politik Malayisa hari ini, ialah pindah atau tukar dari kezaliman kerajaan Barisan Nasional kepada Kerajaan Pakatan yang di dalamnya ada PAS, parti Islam se Malaysia. Kezaliman kerajaan BN yang mengISA dan memenjarakan Islam ke sudut peribadatan semata-mata, iaitu menendang dan menolak Islam dari pentas tadbiran politik Malaysia.

Kedatangan tahun baru Hijrah, tahun ini di Malaysia, juga diharapkan dapat melenyapkan tembuk pemisah perkauaman asobiayah bangsa-bangsa yang sempit kepada kebangkitan Islam luas global, yang menjadi penghalang perpaduan nasional kita. Rasulullah SAW adalah contoh tokoh politik dunia. Beliau membawa keluar pemikiran manusia dari sangkar terkurung dunia, menuju alam akhirat yang kekal abadi dan luas terbentang.

Kerana itu, sila berhijrah. Sila tukar dan tumbangkan kerajaan BN dalam PRU13 mendatang ini Tukar dengan mengundi PAS dan rakan-rakannya!!

-Ibnu Hasyim 1 Muharram...

IKLAN: QUR'AN MIRACLE 22 IN 1 Istimewa!
Dapatkan Segera!
QUR'AN MIRACLE 22 IN 1 Dapatkan Segera!

9 comments:

Anonymous said...

Kalau pas yg ada hari ini nak kita undi....rasanya...berdosa kita dgn tingkah laku mereka hari ini...ayuh jatuhkan pakatan pas yg bersekongkol dgn kafir harbi dan yahudi utk melemahkan ummah.....tumbangkan pas dikelantan dan dikedah....ayuh !,!!,!....

Anonymous said...

Selangor harus pulang ke pangkuan BN pada PRU akan datang.

Ngah Phg asal Melaka said...

lupakan shj 2 komen diatas yg teruk sgt kerana nak kita mengikut BN yg dah terang membuatkan pemerintahan penuh kejahatan dan manipulasi kekuasaan juga fitnah2 yg mereka buatkan

Pakcu Rantau Panjang said...

Realiti hijrah atau tranformasi adalah mencari perubahan dari yang baik kepada yang lebih baik.

Sebagai model Rasullah sentiasa menzahirkan akhlak yang terbaik untuk ummah begitu juga dengan saudara seagama dengan penuh kasih sayang.

Malangnya hari ini antara ummah Islam di Malaysia ini sudah terkeliru hinggakan lawan disangka kawan dan kawan dianggap lawan hanya semata-mata perbezaan pandangan politik. Saudara satu kalimah dicaci hamun orang luar tampa kalimah didakap cium semata-mata kerana sealiran dengan kita.

Wajarkah BUMI ini diruntuhkan dan sanggup bersama bangkit dengan mereka yang tidak ada kalimah hingga sanggup mengangkap mereka hingga ke peringkat ketua negara.Murahnya tukar ganti yang ditawarkan.

Apakah dasar ini yang dikatakan Islam..???. Maafkan Pakcu kalau sekiranya pandangan ini salah atau mengajar itik berenang...walahualam

JAFF said...

Ya jika sekiranya PAS bersendirian, saya fikir ada baiknya kita semua beralih kepada PAS. Ajak sekali anggota UMNO bersama kita. Kita bangunkan negara Islam yang melaksanakan sunnah Rasulullah saw.

Tetapi sebaliknya jika masih bersekatil dengan beberapa kerat melayu yang menyokong kehidupan songsang dan yang lebih menakutkan ialah bersama musuh bangsa dan agama. Saya bersetuju dengan Pak Cu RP, kita hanya menghajatkan kemurkaan Allah swt.

anda lihat betapa bejad, dan sinisnya sahabat PAS kini. http://aliffmy.blogspot.com/2011/11/rahsia-1969-siapa-lim-kit-siang-musuh.html

Anonymous said...

bukan hijrah namanya tapi nak menjahanamkan agama,bangsa dan negara ....nanti liwat pun dihalalkan..nauzubillah

Anonymous said...

Anon November 28, 2011 8:54 AM, biasalah puak PAS ini berfikir guna kepala lutut, mana boleh fikir dengan rasional, berfahaman asobiyah sampai sanggup ketepikan kebenaran dan bela maksiat kerana melibatkan puak mereka, inilah kerja PAS, kononnya perjuangkan Islam, tapi sebenarnya peralatkan Islam demi kepentingan nafsu serakat mereka saja, tok guru dan ulamak politik PAS bertopengkan serban dan jubah untuk mengaburi masyarakat, inilah ulamak dan tok guru akhir zaman, kerana politik agama pun sanggup diperalatkan.

Anonymous said...

PAS berhijrah dari perjuangan negara Islam kepada menjadi anjing suruhan DAPig.

PAS berhijrah dari melalak dan meracau menentang kerajaan nak robohkan masjid atau surau untuk dibuat masjid atau surau yang lebih besar dan selesa kepada sanggup PAS merobohkan madrasah dan surau untuk buat shopping complex dan tempat parkir kereta demi menggembirakan DAPig, inilah wajah sebenar PAS ketika ini, PAS anjing suruhan DAPig.

Anonymous said...

Tukarlah sekali untk mengembalikan negara stabil dari agenda kroni dan kekayaan umno. Mari berubah demi kepentingan rakyat yg terdesak mahukan perubahan kerajaan baru.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails