Wednesday, April 29, 2015

Maksiat & Lacur Terselubung, Lagi 60 Pasangan Diberkas.

60 Pasangan Mesum Diamankan dari Wisma di Taman Sari
Dua ditahan kerana jadi agen dagang najis zina.


Kisah Perniagaan Najis Zina Di Negara Umat Islam Terbesar Di Dunia (Siri 4)
Siri 1: Pilih-Pilih, Niaga Najis Zina Dalam Internet. Jom ...
Siri 2: Gadis Miskin Di Bawah Umur Terlibat Niaga Najis Zi...

Siri 3: Sarang Pelacur Pangsapuri Kalibata City Diserbu..

PIHAK polis, Polsek Metro Taman Sari mengumumkan pemeriksaan di rumah indekos dan rumah yang kerap dijadikan tempat maksiat pada Sabtu malam, 25 April 2015 lalu. Sebanyak 60 pasangan maksiat ditahan dan dibawa ke pejabat polis untuk diperiksa.

Pemeriksaan dilakukan di tempat indekos, losmen dan rumah yang kerap dijadikan sarana pelacuran terselubung. Hampir seluruh tempat di Jalan Mangga Besar V, Taman Sari, Jakarta Barat, diketuk dengan kasar oleh petugas. Seperti Wisma Persada dan Wisma 63. 

Tidak sedikit dari mereka yang tertangkap adalah pasangan di bawah umur. Selain itu, petugas juga mencari pasangan yang kedapatan menghisap ganja dan wanita penzina yang sedang dalam keadaan hamil di wisma tersebut.
Apa Hubungan Mucikari 'Papi' dan Mucikari Kalibata City 
Pengamal najis zina atau disebut juga pekerja seks.

Pihak polis Kapolsek Tamansari, AKBP Afrizal berkata, serbuan dilakukan untuk meminimakan amalan pelacuran di wilayahnya.  

"Kita berupaya menekan praktik pelacuran. Mereka yang terjaring direkodkan dan akan diberikan kaunseling," katanya. 

Selain menahan puluhan pasangan maksiat, petugas juga merampas puluhan kondom yang disediakan oleh pengelola rumah dan buku senarai pelanggan yang menggunakan bilik. 

Selanjutnya, dua rumah yang diperiksa langsung ditutup dan dipasang garing polis oleh petugas. Pemilik rumah akan diperiksa lebih mendalam. (IH/Viva)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails