Sunday, April 21, 2013

BN Kibarkan Seluar Dalam Putih, Apa Ertinya?

JOM KREATIF

APA ertinya kibarkan seluar dalam putih itu? Kreatif kepala bapak dia! Mem'budaya lucah'kan rakyat? Atau menyuruh anak-anak UMNO jadi pelacur kerana ekonomi lebih penting dari maruah, seperti dalam perlaksanaan negara UMNO.

Gambar ini diambil di Kuantan (sumber SINI)

Ini lagi..  (Dacing Seluar Dalam, Mengapa?)


 





Oleh itu...
(IH) 

6 comments:

XUMNO said...

Pempuan Umno tu bawak seluar dalam laki dia, tak sempat mandi junub pagi tadi sebab nak berarak sama calon BN.Perangai betina2 Umno hasil tarbiah pemimpin2 parti porno.

Tembakau Jawa said...

Apa yang berlaku jelas menunjukkan ahli umno tidak menghormati prinsip kelima Rukun Negara, Kesopanan dan Kesusilaan. Ini juga jelas menunjukkan nilai-nilai murni dalam umno sudah terhakis apa yang penting bagi umno adalah memperolehi kuasa dengan apa cara sekali pun tidak kira baik atau buruk dan halal dan haramnya.

Anonymous said...

Makna bendera putih dlm perang tu apa? Mengaku kalah dlm perang kan? Jangan tengok dari sudut lucah. Tengok dari sudut yg lebih dalam pengertian bendera putih tu...

Anonymous said...

Rumusannya...inilah cara kempen yang paling bodoh dan memalukan dalam sejarah...depa nak tunjuk yang depa suka benda lucah...Benda lucahlah yang diperjuangkan ..pasai tu tunjuk seluar dalam..pemimpin depa suka macam tu nak buat macam mana..depa ikut pemimpin depa...masuk lubang taik pun ikut...masuk lubang biawak pun ikut...masuk masjid pun ikut...depa tak tau apa-apa sebenarnya...bodooooooo.wa ka ka....

ahlee said...

Bila PENZINA tu nak BERSUMPAH macam Dinpuduraya kan senang takddak lah isu lagi ni diam aja Tanda Setuju?

Anonymous said...

Sebagai peringatan kepada penyokong jangan gila seks. Ini sebagai sindiran Kepada Mustafa Ali. Setiausaha PAS.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails