Wednesday, December 05, 2018

Himpunan Tolak ICERD 8/12, Cuti Umum K'tan 9/12. Allahu Akbar!



KOTA BHARU, 27 Rabiulawal 1440H, Rabu – Kerajaan Negeri mengisytiharkan cuti peristiwa di negeri ini pada 9 Disember (Ahad) sempena perhimpunan menolak Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum di ibu negara sehari sebelumnya.
Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob berkata, ia bagi memberi ruang kepada rakyat Kelantan untuk menzahirkan kecintaan kepada negara dengan mesej pentingnya keharmonian masyarakat pelbagai kaum dipelihara.
“InsyaAllah, kita akan berhimpun secara aman dan berakhlak mulia tanpa sebarang bentuk provokasi serta mengikut segala panduan dan arahan pihak berkuasa,” katanya selepas mesyuarat Exco Kerajaan Negeri, di sini hari ini.- Bernama
Hasil carian imej untuk tolak Icerd

6 comments:

Anonymous said...

Tahniah dan syabas kepada kerajaan PAS Kelantan kerana bersikap pro-aktif membela hak agama Islam dan hak umat Islam termasuk hak kaum Melayu.

Kita amat berharap kerajan Terengganu, Pahang dan Perlis melakukan perkara yang sama.

Anonymous said...

Syabas Kelantan. Kita bertemu di dataran nanti. RESPECT!

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH dgn. KEBERANIAN pemimpin2 AGUNG Orang Asal Islam/Melayu kita, para ULAMA dan KERAJAAN PAS terCINTA kita!!

Tgk. si PENGGANAS BANGKAI PARASIT DAPanjing KURAP HOMO JIJIK Zionis ni dan juga 'NGO' peguam2 BANGKAI DAPanjing, yg. di KETUAI si Tipah KOYAK dan diTAJA SOROS/MOSSAD/CIA - punya nak mengHINA/mengGERTAK DYMM Sultan Johor kita, yg. amat BERANI, telah MENGAMBIL balik TANAH2 PUSAKA nenek moyang kita, termsk. PULAU KUKUP di Tg. Piai - yg. cuba diRAMPAS oleh rejim BANGKAI2 Parasit PENJAJAH/PEROMPAK/PERASUAH/PENGGANAS/PEMBUNUH Dikator madey anak beranak PAR*A/DAPanjing KURAP HOMO JIJIK HOMO-KULI2 puaka2 ZIONIS HOMO Freemason CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/SOROS, yg. SENYAP2 pd. Sept., cuba MELUPUSkan PULAU KUKUP, yg. mempunyai HUTAN PAYA BAKAU yg. amat INDAH dan KEDUA Terbesar di DUNIA, sbg. TAMAN NEGARA!!

Ini ialah kerana CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/NATO [iaitu Tentera Bersekutu Kesatuan Eropah, tetapi juga SEBENAQnya diANGGOTAI IS(IS)rael/US/Canada/Australia/NZ], yg. berPUSAT di Singapura BANGKAI PARASIT tu – bersama SingaPORK ni, nak MENAKLUK SELAT TEBRAU atau SELAT JOHOR (dan juga SELAT MRLAKA dan LAUT CHINA SELATAN kita), dan TANJUNG PIAI, iaitu PENGHUJUNG Benua ASIA di PONTIAN!!

MEKASIH DYMM Sultan Johor kita, Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar terCINTA kita, yg. amat BERANI, yg. telah MENYELAMATkan ISLAM/umatnya, seluruh bangsa BUMIPUTERA kita, negeri JOHOR dan seluruh TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang Bumiputera berzaman kita ni!!

DAULAT TUANKU!!!!

Lihat blog BANGKAI PARASIT ni yg. punya mengHINA/mengGERTAK DYMM Kesultanan Johor kita, di - http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2018/12/royal-family-takes-over-pulau-kukup.html

(Tok Terkedu).

Anonymous said...

Dan skrg. si BANGKAI2 ANJING Singapura PAP-DAPanjing KURAP HOMO JIJIK HOMO-KULI2 puaka2 ZIONIS HOMO Freemason CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/SOROS ni - buat DRAMA JIJIK pula nak mengGERTAK pula DYMM Kesultanan Johor terCINTA kita, TANAH MELAYU kita dan rakyat ORANG ASAL Islam/Melayu kita, setelah MO DAJAL puaka2 PENJAJAH ZIONIS Freemason nak MENAKLUK Tanjung Piai/Pulau Kukus dan Selat Tebrau (Selat Johor) kita diDEDAHkan dan diGAGALkan!!!!!

Lihat di - https://www.thethirdforce.net/singapore-threatens-malaysia-with-military-action-on-anthony-lokes-account/

(Tok Terkedu)

Anonymous said...

kita jg harap 355 dpt diperjuangkn demi islam dn melayu. kita tkmau jd kafir atau munafik sebb mngenepikn 355.

ayuuuuh berhimpun dip.merbok pada 8 dis belah ptg.

Anonymous said...

Apa 355 tu anon 7.46?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails