Monday, May 22, 2017

American Idol Begini, Agenda Maksiat Penjajah, Kuasai Dunia..

Hasil carian imej untuk Katy Perry

HALAMAN HIBURAN
PENYANYI popular Hollywood, Katy Perry sah menjadi juri American Idol musim baharu apabila menandatangani kontrak bersama saluran ABC baru-baru ini.
“Saya berbangga dan teruja berdepan cabaran sebagai juri, sekali gus memastikan impian seluruh rakyat Amerika Syarikat yang berbakat terlaksana,” katanya seperti mana dilaporkan E! News.
Sebelum ini, khabar angin mengenai kehadiran Perry sebagai juri rancangan berkenaan telah bertebaran secara meluas di laman sosial.
Pelantun lagu Firework itu juga pernah menjadi juri jemputan apabila menggantikan Paula Abdul pada musim 2009.
Rancangan American Idol yang bersiaran selama 15 tahun di saluran Fox kini dijadualkan kembali menemui penonton di saluran ABC pada Mac tahun depan.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: American Idol begini, antara banyak agenda maksiat penjajah durjana untuk menguasai dunia dan negara umat Islam. Masih pemimpin negara umat Islam seperti Malaysia bengong dan tidak sedar diri?
Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

8 comments:

Anonymous said...

pemimpin yg bengong pun pas bagi tongkat utk terus hidup...

pas punya pemimpin dan penyokong lagi bengong subahat galakan maksiat bermaharajalela..

suka kutuk org tapi ekor bergelumang tahi.

Anonymous said...


Yg tipu KELIRU dgn niat RUU-hudud palsu lg bengong!

Kpd silobai2 bengong ini biar petir banjir RIBUT serta lain2 BALA' dtg mnghempa mrk!



Dulu2..

Zaman nabi2 dulu banjir, RIBUT taufan, petir, angin panas, gegaran gempa hanya & HANYA menghentam dan menhempap org2 KAFIR dgn jls TERANG secara khususnya!

KUASA alam sprt yg diatas itu tidak & TIDAK pernah samaskali menimpa serta menghempap nabi2 wali2 dan org yg benar2 LURUS-telus beriman kpd Allah..


Sekarang..

Dan yg terbaru skali lebai2 hudud yg "mengaku" SERTA "prasan" sbg spesis yg paling beriman skali dinegara ini telah pon dihempas dan dihempap RIBUT sama sebijik yg tlh menghempap org2 KAFIR/musyrik/munafiq/Murtad dizaman dahulu!



Persoalannya..

..adakah kita masih was2 serta RAGU2 melihat hakikat HAKIKI siapakah sbnr2nya yg tlh mnjd KAFIR/musyrik/MURTAD didepan mata kita skrg dgn petunjuk RIBUT sbg makhluk ALLAH yg LURUS yg samaskali tidak pernah berdusta sejak dahulu itu?

Adakah kita masih kliru was2 serta RAGU2 dek krn jubah sorban serta gelagat "budak2" yg berani kedepan mnjd IMAM semayang konon2 sgt khusyuk mnghafal ayat2 panjang utk tontonan dan kebanggaan...sdangkan ddlm bab hisab @ AUDIT harta(sdondon harta CURI) sbg AMANAH trhdp ummah yg wajib di ISTIHAR mrk lah yg paling2 TAKUT skali, sbb HATI kecil mrk tahu bhw mrk itu adalah sbnr2 penCURI hihihi..

..dan RIBUT itu tidak pernah buta trhdp penCURI2 itu sejak azali, sjak zaman dahulu lg wpun mrk itu brjubah bersorban serta konon2nya semayang Tahajjud TAK nah tinggal,, ttpi penCURI itu tetap penCURI di"mata" RIBUT yg dpt melihat hakikat HAKIKI sbnr2 "akidah-mrk-yg-tlh-JAHANNAM-itu" dgn anugrah dr ILAHI!


Adakah geng-lobai2 itu tlh mnjd buta-murakkab trhdp petir banjir RIBUT sbg BALA' yg tlh pun diturunkan'NYA itu!??




Anonymous said...



ha..ha..ha

blogger nak cover lobai siap cari berita dari USA tempat morshitdol dikebumi t.hari, sdangkan cerita lobai penipu kena hempap ribut soheh2 didepan mata buat2 tak tau jer...kelakor lah u ni kan, apa pun tahniah 4 doing such a good job babeh

Anonymous said...



Dongar cerito olarmak Indon kesayangan lobai iaitu Habib Rizeiq Shihab ado kek Mesia

samo jo dgn perangai lobai2 PAS asyik lari2 sorok2 main alasan2 tangguh2

Blogger kek sini tak nak ko cerito hal sobonar Rizeiq Shihab pulok

Sampaikanlah walau satu ayat, kesah yg boto boto2 bonar eh!

Anonymous said...

Syaitan-syaitan ternakan parti kafir harbi memang suka memfitnah, menghina dan memaki hamun ulama-ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam sedang berusaha memperkasakan dan memartabatkan agama Islam dan hak umat Islam di negara ini. Memang dasar Syaitan-syaitan menentang kebenaran dan menegakkan kepalsuan.

Dan pada masa yang sama syaitan-syaitan pemakan dedak cap roket menjadi penjilat yang mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin kafir harbi walaupun sifu roket selalu keluar masuk mahkamah kerana dakwaan rasuah dan orang ramai telah mengetahui pemimpin-pemimpin roket terlibat dalam pelbagai skandal yang merugikan rakyat seperti isu kroni dan bini, skandal banglo terlajak murah tanpa kolam, skandal menjual tanah kerajaan kepada syarikat asing, skandal tanah T Rambutan, isu jambatan ke3, skandal kertas kerja RM300 juta, skandal projek terowong dasar laut, isu merobohkan berpuluh kampung Melayu dan gerai-gerai perniagaan orang Melayu dll.

Memang jelaslah balaci-balaci ternakan roket ini adalah syaitan bisu kerana mereka takut mengkritik pemimpin-pemimpin kafir harbi ! Mereka diupah seguni dedak cap roket semata-mata untuk menghina agama Islam, ulama Islam dan umat Islam. Jika mereka mengkritik pemimpin roket, bekalan dedak cap roket akan dihentikan ! Nanti bila syaitan-syaitan ternakan roket mati, tak dapat wang neraka ! Huwaaaa !

Syaitan-syaitan yang hanya layak menjadi butir-butit tahi sahaja ! Ptui !

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Dan pada masa yang sama syaitan-syaitan pemakan dedak cap roket menjadi penjilat yang mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin kafir harbi walaupun sifu roket selalu keluar masuk mahkamah kerana dakwaan rasuah dan orang ramai telah mengetahui pemimpin-pemimpin roket terlibat dalam pelbagai skandal yang merugikan rakyat seperti isu kroni dan bini, skandal banglo terlajak murah tanpa kolam, skandal menjual tanah kerajaan kepada syarikat asing, skandal tanah T MANGGIS , isu jambatan ke3, skandal kertas kerja RM300 juta, skandal projek terowong dasar laut, isu merobohkan berpuluh kampung Melayu dan gerai-gerai perniagaan orang Melayu dll.

Anonymous said...

Mengapa butir-butir tahi DA-Pig diam membisu setiap kali skandal yang melibatkan pemimpin kafir harbi DA-Pig terdedah kepada orang ramai? Pemimpin dan ahli yang cerdik telah lama meninggalkan parti DA-Pig maka ahli dan pemimpin yang masih berada dalam DA-Pig adalah termasuk dalam kategori ayam berak kapur !

Anonymous said...

minta kerja pun kat negara kafir. kemudian kutuk negara kafir. pi negara somalia cari kerja atau syria, palestine. australia tu negara kafir. petik buah epal, kaya orang kafir, serang pulak negara islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails